هشدارهای جدید اپل در مورد شارژر بیسیم Magsafe


امید دلیری 3 آبان 1399 5 دقیقه مطالعه
iOS 14

MagSafe شارژر بیسیم جدیدی است که به صورت مغناطیسی به پشت آیفون متصل می شود تا سرعت شارژ سریع تری را فراهم کند و همچنین با طیف جدیدی از قاب ها و سایر لوازم جانبی سازگار است. اپل به کاربران هشدار داد که شارژر جدید MagSafe ممکن است اثرات دایره ای بر روی قاب های چرمی باقی بگذارد یا به عبارتی دیگر جای این شارژر بر روی قاب باقی بماند .اپل خاطرنشان کرد انواع دیگر قاب ها نیز ممکن است تحت تأثیر قرار گیرند. MacRumors گزارش داده که کاربری هنگام استفاده از قاب سیلیکونی متوجه اثرات دایره ای بر روی قاب شده است.علاوه بر این هشدار ، اپل جزئیات MagSafe و بهترین روش های استفاده از آن را نیز ارائه داده است :

  • کارتهای اعتباری ، نشانهای امنیتی ، گذرنامه یا کلید را بین آیفون و شارژر MagSafe قرار ندهید. انجام این کار ممکن است به نوارهای مغناطیسی یا برچسب های RFID در آنها آسیب برساند.
  • مراقب دما باشید. شارژرهای MagSafe می توانند باعث گرم شدن آیفون شوند. اگر دستگاهی بیش از حد گرم شود کاربران باید آیفون و شارژر خود را به مکان خنک تری منتقل کنند.
  • اگر کابل لایتنینگ در هنگام اتصال به شارژر MagSafe به آیفون متصل باشد ، آیفون شارژ با سیم را در اولویت قرار می دهد.

همچنین اپل خاطر نشان کرد كه شارژر MagSafe با آداپتورهای حداقل 12 وات سازگار است ، اما کاربران بهترین سرعت شارژ را مشاهده نخواهند كرد مگر اینکه از شارژ 20 وات یا بالاتر استفاده كنند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*