محدودیت شارژر Magsafe به شارژر 12 وات برای آیفون 12 مینی


امید دلیری 14 آبان 1399 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

طی یک بروزرسانی جدید از تیم پشتیبانی اپل ، این غول تکنولوژی اعلام کرده است که شارژر Magsafe به حداکثر قدرت انتقال 12 وات در استفاده از آیفون 12 مینی محدود خواهد بود ، در حالی که برای سایر مدل های آیفون 12 این میزان تا 15 وات است.

اپل می گوید آیفون 12 مینی می تواند با یک آداپتور برق USB-C که 9V / 2.03A یا بالاتر است ، به قدرت انتقال 12 وات برسد. با این حال اپل خاطرنشان می کند که میزان شارژ هر مدل آیفون 12 در هر لحظه بسته به عوامل مختلف از جمله دما و فعالیت دستگاه متفاوت خواهد بود.

به گفته اپل ، برای سایر مدل های آیفون 12 ، حداکثر توان 15 وات را می توان با یک آداپتور برق USB-C 9V / 2.22A یا 9V / 2.56A یا بالاتر بدست آورد. همچنین اشاره شده است که هنگامی که لوازم جانبی با ورودی Lightning مثل EarPods به هر مدل آیفون 12 متصل می شوند ، شارژر Magsafe برای رعایت استانداردهای نظارتی به شارژ 7.5W محدود می شود. اپل می گوید شارژر Magsafe باید قبل از اینکه آیفون روی آن قرار گیرد ، به منبع برق متصل شود ، زیرا این امر شارژر را مطمئن می سازد که حداکثر قدرت را تأمین کند. اگر آیفون خود را قبل از اتصال به شارژر Magsafe قرار دادید ، به سادگی آیفون خود را برداشته ، سه ثانیه صبر کنید و سپس دوباره آیفون خود را روی Magsafe بگذارید تا حداکثر انتقال برق از سر گرفته شود.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*