معرفی کوتاه سریال فوق العاده See (دیدن)


امید دلیری 14 آبان 1399 5 دقیقه مطالعه
iOS 14

معرفی کوتاه سریال فوق العاده See (دیدن)

سریال See (دیدن) یکی از سریال های محبوب و پربیننده سرویس‌ اشتراک تلویزیون انجصاری اپل یعنی +Apple TV به نویسندگی Steven Knight و کارگردانی Francis Lawrence می باشد که وقتی اولین قسمت آن در 1 نوامبر 2019 پخش شد ، شبکه هایی مثل نتفلیکس و آمازون پرایم رغیب جدید خود را بیش از پیش احساس کردند.ژانر این سریال پرهزینه که برای ساخت هر اپیزود آن مبلغی حدود 15 میلیون دلار هزینه شده است و تهیه کنندگان آن را با سریال تاج و تخت مقایسه کرده اند ، درام علمی-تخیلی می باشد.

بازیگر نقش اصلی این سریال یعنی Jason Momoa اینبار در نقش بابا واس (Baba Voss) رهبر قبیله ای به نام آلکنی (Alkenny) ظاهر شده که جذابیت خاصی به این سریال بخشیده است.

از دیگر بازیگران این سریال می توان Sylvia Hoeks در نقش (Queen Kane) و Hera Hilmar در نقش (Maghra) را نام برد.

آینده ای نزدیک

این سریال آینده ای نزدیک به ششصد سال دیگر را به تصویر می کشد که در آن انسان ها به علت شیوع یک ویروس مرگبار از بین رفته اند و فقط تعداد اندکی زنده ماندند که در اثر این ویروس نابینا شده اند. این اتفاق باعث تغییر شیوه زندگی و عقاید انسان ها شده است به طوری که شیوه زندگی انسان ها به صورت قبیله ای شده و آن ها بر این عقیده اند که نابینا شدنشان به منظور نجات نسل بشر و جلوگیری از نابودی بشر به دست خود است و هر کسی که توانایی دیدن داشته باشد ، جادوگر است و باید کشته شود.

داستان از جایی جالب می شود که همسر Baba Voss یعنی Maghra ، دو فرزند به دنیا می آورد که هردو دارای بینایی هستند که البته پدر حقیقی این دو فرزند ، آنان را رها کرده و Baba Voss به عنوان پدر آن دو را بزرگ می کند …

حال اگر در جهانی که همه نابینا هستند و بینایی نوعی کفر به حساب می آید قرار بگیرید و دو فرزند بینا داشته باشید چه می کنید ؟!

بیشتر از این ، داستان این سریال جذاب را بازگو نمی کنیم چرا که اپل با سرمایه گذاری سنگینی که برای این سریال انجام داده باعث خلق صحنه هایی جذاب و با کیفیت در محیط های چشم نواز و نبردهای هیجان انگیز و نفس گیر و هنچنین روایت داستانی جالب ، ارزش دیدن این سریال را چند برابر کرده پس پیشنهاد می کنیم این سریال را از دست ندهید.

 

 

 

برچسب‌ها :

One thought on “معرفی کوتاه سریال فوق العاده See (دیدن)”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*