معرفی کوتاه سریال Servant (خدمتکار)


امید دلیری 17 آبان 1399 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

سریال Servant (خدمتکار) یکی از سریال های محبوب و پربیننده سرویس‌ اشتراک تلویزیون انحصاری اپل یعنی +Apple TV به نویسندگی Tony Basgallop و همچنین تهیه کنندگی او در کنار M. Night Shyamalan می باشد که اولین قسمت آن در تاریخ 28 نوامبر 2019 پخش شد.فصل دوم این سریال نیز تمدید شده و قرار است در 15 ژانویه 2021 به نمایش در آید.ژانر این سریال وحشت روانشناختی می باشد که صحنه هایی سرشار از ترس و اضطراب را برای شما به ارمغان می آورد.

از بازیگران این سریال می توان Lauren Ambrose در نقش Toby Kebbell ، Dorothy Turner در نقش Sean Turner و Nell Tiger Free در نقش Leanne Grayson را نام برد.

داستان سریال Servant به این صورت است که یک زوج فیلادلفیایی به نام های دوروتی و شان ، پسر کوچکشان جریکو که فقط 91 روز از به دنیا آمدنش می گذشت را دست می دهند و مادر جریکو یعنی دوروتی دچار افسردگی شدید می شود به طوری که هیچ چیز نمی تواند حال او را خوب کند.این زوج به پیشنهاد اطرافیانشان ، عروسکی را جایگزین جریکو به خانه می آوردند که کمی از غم دوروتی کاسته شود و برای طبیعی تر کردن این موضوع ، شخصی به نام لین را به عنوان پرستار برای این عروسک استخدام می کنند! در ادامه شان به رفتارهای لین مشکوک می شود و …

سکانس به سکانس این سریال باعث می شود که هنگام تماشای آن به هیچ وجه آرامش نداشته باشید ، از نحوه فیلمبرداری تا موسیقی هایی که شنیدنشان باعث مضظرب شدنتان می شوند.هنوز نمی توان گفت سریال خدمتکار سریالی موفق است اما اگر به ژانر ترسناک علاقه دارید ، این سریال نظر شما را جلب خواهد کرد.

 

 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*