معرفی کوتاه سریال For All Mankind (برای تمام بشریت)


امید دلیری 17 آبان 1399 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

سریال For All Mankind (برای تمام بشریت) یکی دیگر از سریال های محبوب و پربیننده سرویس‌ اشتراک تلویزیون انجصاری اپل یعنی +Apple TV به نویسندگی و تهیه کنندگی Ronald D. Moore, Matt Wolpert and Ben Nedivi می باشد که اولین قسمت آن در تاریخ 1 نوامبر 2019 پخش شد.ساخت فصل دوم این سریال نیز در ماه اکتبر تایید شد.ژانر این سریال علمی تخیلی می باشد.از بازیگران این سریال می توان Joel Kinnaman در نقش Michael Dorman ، Edward Baldwin در نقش Gordo Stevens و Wrenn Schmidt در نقش Margo Madison را نام برد.

این سریال ، گذشته ای متناوب را به تصویر می کشد که اگر رقابت جهانی برای فضا پس از موفقیت شوروی به عنوان اولین کشور سفر کرده به ماه پیش از ایالات متحده تمام نمی شد ، چه اتفاقاتی می افتاد ؟

در طی رقابت برای فضا ، ماموریت اولین خدمه برای رفتن به ماه در اواخر سال 1960 ، موفقیتی جهانی برای ناسا و ایالات متحده بود.این سریال این سوال را پیش می آورد که اگر رقابت فضایی هیچوقت تمام نمی شد ، چه اتفاقی می افتاد ؟

در یک بازه زمانی متناوب ، یک فضانورد روس به نام Alexei Leonov تبدیل به اولین انسانی می شود که بر روی ماه فرو آمده است.این موضوع روحیه ناسا را خراب می کند اما از طرفی تلاش آمریکا برای رسیدن به این امر را تسریع می کند.با تاکید شوروی بر وجود داشتن الزامی یک زن در ماموریت ها و فرودهای بعدی ، ایالات متحده مجبور به افزایش سرعت عملکرد خود شده و به آموزش دادن زن ها و اقلیت هایی که از دهه های اول اکتشافات فضایی ایالات متحده محروم بوده اند می پردازد.

این سریال با پیوند زدن گذشته و آینده و هنچنین یک سری احتمالات همراه با صحنه های جذاب و بازیگران خوب ، مخاطب را جذب دیدن خود می کند به خصوص علاقه مندان به ژانر علمی تخیلی و هوا فضا.

 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*