مشکلات عجیب گزارش شده از سوی کاربران آیفون 12


امید دلیری 25 آبان 1399 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

مشکلات عجیب گزارش شده از سوی کاربران آیفون 12

تعدادی از کاربران آیفون 12 گزارش کرده اند که قادر به دریافت پیام متنی از یک مخاطب یا در یک گروه نیستند و به عبارت دیگر پیام ها گم می شوند ! گروهی از کاربران به انجمنهای پشتیبانی اپل در مورد مشکلات برنامه Messages ، مخصوصاً برای پیامهای متنی گروهی اعتراض کرده اند. در پست های متعدد ، عدم توانایی دریافت همه پیام ها در یک مکالمه متنی گروهی ذکر شده است.

در برخی موارد ، این مسئله فقط برخی از پیام های مکالمه را تحت تأثیر قرار می دهد ،  در حالی که برخی از پیام های دیگر به طور معمول ظاهر می شوند.

به نظر نمی رسد که این مشکل فقط به پیام های برنامه Messegase یا iMessage محدود شده باشد و پیام های دریافتی از کاربران Android هم گم می شوند.

كاربری ادعا كرده كه از آیفون 12 تحت پوشش اپراتورAT&T با سیستم عامل iOS 14.2 استفاده می كنند و حتی پس از دو هفته گزارش مشكل به پشتیبانی اپل ، قادر به دریافت پیام های متنی نبود.

همچنین به نظر نمی رسد که این مشکل از جانب شرکت های مخابراتی باشد ، زیرا کارربران دیگر اظهار داشتند که این مشکل در اپراتورهای Verizon و T-Mobile هم وجود دارد و به شدت تاکید داشتند که این یک مشکل نرم افزاری است.

با توجه به اینکه با تماس های گرفته شده با پشتیبانی اپل و تعداد زیاد کاربران معترض ، به نظر می رسد که اپل از این مشکل آگاه است و با منتشر کردن بروزرسانی در آینده ای نزدیک به دنبال برطرف کردن آن خواهد بود.

مشکلات دیگر

علاوه بر این ها ، مشکل دیگری هم از سوی کاربران آیفون 12 گزارش شده.کاربران با برخی از سمعک ها یا دستگاه های شنوایی مخصوص آیفون مشکلاتی مبنی بر کیفیت صدا را مشاهده کرده اند و طبق گفته ی خود اپل برخی از سمعک ها / دستگاه های شنوایی متصل به آیفون 12 مینی ، آیفون 12 ، آیفون 12 پرو یا آیفون 12 پرو حداکثر ممکن است با مشکلاتی از قبیل بالا ماندن ثابت صدا ، قطعی صدا و همچنین ضعیف بودن صدا مواجه شوند.در نهایت اپل می گوید که از این موضوع آگاه است و با منتشر کردن بروزرسانی در آینده این مشکل را برطرف خواهد کرد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*