نسخه بتا Adobe Photoshop برای مک های مبتنی بر تراشه M1 منتشر شد


امید دلیری 27 آبان 1399 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

عرضه نسخه بتا Adobe Photoshop برای مک های مبتنی بر تراشه M1

پیش از عرضه عمومی پیش بینی شده در اوایل سال آینده ، نسخه بتا Adobe Photoshop برای مک های مبتنی بر تراشه M1 منتشر شد. همانطور که اپل در جریان رویداد One More Thing خود اعلام کرد ، Adobe قصد دارد برنامه های اصلی Creative Cloud خود را که از اوایل سال 2021 به صورت بهینه شده برای تراشه M1 منتشر کند. Adobe در رابطه با عرضه نسخه بتا Adobe Photoshop می گوید : خوشحالیم که عرضه اولین نسخه بتا Photoshop که بر روی سخت افزار Apple Silicon اجرا می شود را اعلام می کنیم.این یک نسخه کاملاً کاربردی از Photoshop نیست.در مقایسه با نسخه گسترده تر فتوشاپ برای مکینتاش دارای محدودیت های مختلفی است. با گذشت زمان ، ویژگی های بیشتری در دسترس قرار می گیرد.

پیش از این ، Adobe همین روش را با فتوشاپ برای iPad در نظر گرفته بود. روشی که اول نسخه پایه را منتشر می کند.سپس به طور مرتب ویژگی های جدید را اضافه می کند. با این حال به نظر می رسد Adobe  ویژگی های بیشتر را در دوره بتا اضافه کند تا هنگام انتشار برنامه به صورت عمومی ، برنامه کامل و آماده باشد.

Adobe همچنین می گوید این نسخه اولیه از Photoshop که برای تراشه M1 منتشر شده  بسیاری از ویژگی های اصلی فتوشاپ را ارائه می دهد. شما برای نیازهای ویرایش روزانه خود به آنها اعتماد خواهید کرد.در هفته های آینده ویژگی های بیشتری اضافه خواهیم کرد. ویژگی هایی مثل برس ترمیم لکه ، برخی از قالب های فایل و تشخیص چهره هنوز به برنامه اضافه نشده اند. همچنین عملکردهای سه بعدی هم دارای محدودیت ها یا اشکالاتی هستند. Adobe همچنین خاطرنشان می کند که چندین ویژگی در دستگاههای مبتنی بر تراشه M1 کندتر اجرا می شوند.البته با گذشت زمان بهینه می شوند. هم فتوشاپ و هم برنامه های دیگری که اپل به عنوان برنامه های شاخص Adobe توصیف کرد ، از اوایل سال آینده عرضه می شوند. برنامه Adobe Lightroom قرار است در ماه December عرضه شود.

 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*