شارژر MagSafe دوگانه با آداپتور 20 وات به قدرت شارژ 11 وات محدود است


امید دلیری 28 آبان 1399 1 دقیقه مطالعه
iOS 14

اگرچه شارژر MagSafe معمولی می تواند شارژ تا 15 وات را فراهم کند ، اما اکنون اپل می گوید که شارژر MagSafe دوگانه نمی تواند به این میزان برسد و بسته به آداپتور برق مورد استفاده ، به 11 وات یا حداکثر 14 وات محدود می شود.اگرچه این شارژر قبلاً به لیست Apple Store اضافه شده بود اما اطلاعات کاملی از راجع به آن نبود. اپل اکنون اطلاعات محصول را در لیست فروشگاه به روز کرده و فاش کرده است که قدرت شارژ این دستگاه از شارژر MagSafe معمولی کمتر است.

اگر کاربران یک آداپتور برق 20 وات USB-C داشته باشند یا به طور جداگانه خریداری کنند ، در دستگاه های سازگار با این شارژر فقط تا 11 وات شارژ دریافت می کنند. آیفون 12 ، آیفون 12Pro و ​​آیفون 12Pro Max می توانند تا 15 وات شارژ دریافت کنند. آیفون 12 مینی حداکثر 12 وات شارژ دریافت می کند.همچنین اگر کاربری یک آداپتور برق 27W USB-C بخرد ، باز هم شارژ 15 وات کامل را دریافت نمی کند. در عوض شارژر حداکثر 14 وات را دریافت خواهد کرد.

شارژر MagSafe دوگانه با قیمت 129 دلار فروخته می شود و در مقایسه شارژر MagSafe معمولی 39 دلار است. اپل می گوید شارژر MagSafe معمولی می تواند شارژر تا 15 وات را فراهم کند.اپل یک آداپتور برق 20 وات را توصیه می کند و آن را جداگانه با قیمت 19 دلار می فروشد. همچنین اپل آداپتور 27 وات نمی فروشد ، اما یک آداپتور USB-C با قدرت 30 وات را به قیمت 49 دلار می فروشد.

 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*