iOS 14.2.1 برای سری آیفون 12 منتشر شد


امید دلیری 30 آبان 1399 مدت دقیقه

iOS 14.2.1 برای سری آیفون 12 منتشر شد.

مواجه شدن کاربران سری آیفون 12 با مشکلات عجیب باعث شد اپل این به روز رسانی iOS 14.2.1 را تنها با گذشت 2 هفته از عرضه iOS 14.2 منتشر کند.

طبق گفته اپل ، کاربران iOS 14.2 با چند اشکال جدی در مدل های مختلف آیفون 12 مواجه شده اند.این مشکلات شامل :

عدم دریافت پیام متنی در چت یک نفره و یا گروهی. تعدادی از کاربران آیفون 12 گزارش کرده اند که قادر به دریافت پیام متنی از یک مخاطب یا در یک گروه نیستند و به عبارت دیگر پیام ها گم می شوند ! گروهی از کاربران به انجمنهای پشتیبانی اپل در مورد مشکلات برنامه Messages ، مخصوصاً برای پیامهای متنی گروهی اعتراض کرده اند. در پست های متعدد ، عدم توانایی دریافت همه پیام ها در یک مکالمه متنی گروهی ذکر شده است.این مشکل به نظر نمی رسید از جانب شرکت های مخابراتی باشد ، زیرا کارربران دیگر اظهار داشتند که این مشکل در اپراتورهای Verizon و T-Mobile هم وجود دارد و به شدت تاکید داشتند که این یک مشکل نرم افزاری است.ظاهرا با بروزرسانی iOS 14.2.1  این مشکل برطرف می شود.

عدم پاسخگویی و از کار افتادن Lock Screen در آیفون 12 مینی.کاربران هنگام فشار دادن دکمه چراغ قوه یا دکمه دوربین با مشکل روبرو می شوند.

مشکلات کاربران با برخی از سمعک ها و دستگاه های شنوایی مخصوص آیفون.کاربران با مشکلاتی از قبیل بالا ماندن ثابت صدا ، قطعی صدا و همچنین ضعیف بودن صدا مواجه شدند.

iOS 14.2.1 برای سری آیفون 12 مشکلات گفته شده را برطرف خواهد کرد.اپل همچنین در حال آزمایش iOS 14.3 است و تاکنون دو نسخه بتا از آن را در اختیار توسعه دهندگان قرار داده است. iOS 14.3 قابلیت ProRAW را برای آیفون های جدید به ارمغان می آورد و همچنین سرویس Fitness + را معرفی می کند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*