اپل از دسته Xbox Series X پشتیبانی خواهد کرد


امید دلیری 1 آذر 1399 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل می گوید که در حال همکاری با مایکروسافت است تا در به روزرسانی آینده از دسته Xbox Series X پشتیبانی کند.

دسته Xbox Series X دور از زیبایی طراحی نسل قبلی نیست. همچنین شامل به روزرسانی های مهم بلوتوث و تغییر دکمه ها می شود. این دسته جدید دارای بلوتوث کم مصزف در کنار ویژگی رادیوی بی سیم Xbox می باشد.این ویژگی ها طیف سازگاری آن را گسترده کرده است.

Microsoft می گوید این دسته را ساخته است تا کاربران بتوانند از آن در کنسول ها ، رایانه های شخصی و تلفن ها استفاده کند. چرا که سرویس xCloud امکان بازی از هرجای دیگر را فراهم می کند. حتی می توانید با استفاده از رابط USB-C دسته را مستقیماً به MacBook یا iPad خود متصل کنید.

سایت MacRumors ابتدا پشتیبانی از دسته Xbox Series X را در یک سند پشتیبانی مشاهده کرد.این سند به برنامه آینده سازگاری محصولات اپل با دسته Xbox را اشاره می کند. این بدان معناست که پس از اضافه شدن این ویژگی ، شما قادر خواهید بود دسته را به هر دستگاهی که آخرین نسخه سیستم عامل iOS ، iPadOS ، macOS یا tvOS را دارد ، متصل کنید.

اپل و Sony در مورد سازگاری دسته Playstation 5 با محصولات اپل اظهار نظری نکرده اند. در خبرهای گذشته گفتیم که iOS 14.3 دارای ویژگی هایی از مثل پشتیبانی از دسته Playstaion 5   و دسته آمازون Luna می باشد. اما کارکنان AppleInsider هنوز موفق به سازگار کردن این دسته با اپل نشده اند.

حال باید منتظر سازگاری و عملکرد دسته های گفته شده باشیم.تا ببینیم کدام یک از آن ها سازگاری و عملکرد بهتری با محصولات اپل دارند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*