برخی از کاربران مک های مبتنی بر تراشه M1 با مشکلات اتصال بلوتوث مواجه شده اند


امید دلیری 5 آذر 1399 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

برخی از کاربران مک های مبتنی بر تراشه M1 با مشکلات اتصال بلوتوث مواجه شده اند.مشکلاتی مثل قطع متناوب لوازم جانبی بی سیم ، اتصالات غیرکاربردی و ناموفق.

برخی از کاربران مک بوک Air ، مک بوک Pro و مک مینی به طور متفاوتی با لوازم جانبی های بلوتوث مثل موس ، کیبورد ، هدفون و همچنین محصولات اپل مانند Magic Mouse و ایرپاد  با مشکل مواجه شده اند.کاربران برای بحث در مورد اشکالات به انجمن های MacRumors و Reddit مراجعه کرده اند. به نظر می رسد که دارندگان مک مینی دارای بیشترین مشکلات هستند.در واقع آن ها برای اتصال لوازم جانبی بلوتوث ، باید کل پورت های موجود را آزاد کنند.

با این حال کاربر دیگری با استفاده از دانگل بلوتوث Unified Receiver توانسته لوازم جانبی Logitech خود را با موفقیت متصل کند.بنابراین هنوز مشخص نیست این مشکلات نرم افزاری اند یا مشکلاتی عمیق تر.
همچنین مشخص نیست که این مشکلات تا چه اندازه گسترده هستند.اما مسلماً مشکلات بلوتوث توسط برخی از کاربران گزارش شده اند. این خبر برای کاربرانی که از بلوتوث دستگاه زیاد استفاده می کنند و منتظر یک مبتنی بر تراشه M1 جدید هستند ، ناامید کننده خواهد بود. اپل هنوز به این مشکلات پاسخی نداده است.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*