شایعاتی مبنی بر عرضه آیپد Pro 5G با نمایشگر مینی LED در سال 2021 منتشر شده است


امید دلیری 6 آذر 1399 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

شایعاتی مبنی بر عرضه آیپد Pro 5G در سال 2021 منتشر شده است

به گفته نشریه صنعتی DigiTimes ، مدل های پیشرفته آیپد Pro اپل که سال آینده منتشر می شوند ، از 5G و mmWave پشتیبانی خواهند کرد.

شایعات متعدد حاکی از آن است که اپل قصد دارد سال آینده یک آیپد Pro 5G رده بالای 12.9 اینچی با نمایشگر مینی LED به بازار عرضه کند.همچنین عرضه مدل 11 اینچی با نمایشگر مینی LED هم دور از ذهن نیست.

موفقیت اپل در توسعه ماژول های انحصاری خود یعنی mmWave AiP (آنتن داخلی). برای مجموعه آیفون های سال آینده ، احتمال بهره مندی مدل های نسل بعدی آیپد را هم افزایش یافته است.این منابع گفته اند که خودکفایی در طراحی و توسعه ماژول های AiP به این معنی است که محصولات پیشرفته نسل جدید آیپد Pro 5G که در سال 2021 عرضه می شوند نیز ممکن است با فناوری mmWave همراه باشند.

mmWave یا موج میلی متری ، مجموعه ای از فرکانس های 5G است. این مجموعه نوید سرعت فوق العاده سریع را در فواصل کوتاه می دهد.استفاده از آن در مناطق داخلی و شهری مناسب تر است. برای مقایسه ، فرکانس 6 گیگاهرتز 5G به طور کلی کندتر از mmWave است. اما خب توانایی ارسال سیگنال به مسافت های دورتر را دارد.این ویژگی باعث عملکرد بهتر آنتن دهی در مناطق حومه ای و روستایی می شود. مدل های آیفون 12 به طور انحصاری در ایالات متحده از mmWave پشتیبانی می کنند. در حالی که سال آینده سری آیفون می تواند روند گسترده تری از این فناوری را مشاهده کند.

به گفته منابع DigiTimes ، آخرین تلاش اپل در زمینه تولید ماژول های AiP نشان می دهد که این شرکت یک قدم جلوتر به سمت توسعه ماژول های (RF-FEM) با هدف تأمین مودم دستگاه های خود حرکت می کند.تحلیلگر اپل Ming-Chi Kuo می گوید تولید آیپد Pro 5G با نمایشگرهای مینی LED در سه ماهه چهارم سال 2020 آغاز می شود.همچنین انتظار می رود عرضه آن در نیمه اول سال 2021 انجام شود.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*