بروزرسانی جدید اپلیکیشن WhatsApp منتشر شد


امید دلیری 12 آذر 1399 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

بروزرسانی جدید اپلیکیشن WhatsApp منتشر شد.این بروزرسانی امکان استفاده از تصاویر پس زمینه سفارشی نامحدود را برای اولین بار برای چت های شخصی فراهم می کند.

این قابلیت جدید باعث می شود کاربران بتوانند چت ها و مخاطبان آنها را به سرعت تشخیص و شناسایی کنند. همچنین هیچ محدودیتی در تعداد تصاویر پس زمینه که کاربران می توانند به گپ های مختلف اختصاص دهند وجود ندارد.

WhatsApp می گوید : چت های WhatsApp شما ، جایگاه ویژه ای در زندگیتان دارند.به همین دلیل است که ما تصاویر سفارشی پس زمینه چت را معرفی می کنیم. با استفاده از تصویر پس زمینه سفارشی ، مهمترین چت ها و افراد مورد علاقه خود را شخصی و قابل تشخیص کنید.در نتیجه دیگر هیچ نگرانی برای ارسال پیام اشتباه نخواهید داشت.
WhatsApp همچنین تصویر زمینه پیش فرض doodle فعلی را در رنگ های بیشتری ارائه می کند.با افزودن این قابلیت به طور قابل توجهی میزان انتخاب تصاویر پس زمینه از طبیعت و معماری را در سراسر جهان افزایش می دهد.
همچنین در بروزرسانی جدید WhatsApp ، کاربران اکنون می توانند یک تصویر پس زمینه جداگانه نیز تنظیم کنند. که با تغییر حالت گوشی از حالت روشن به تیره فعال شود.

علاوه بر این قابلیت جدید ، جستجو و یافتن برچسب های دارای متن یا ایموجی و مرور دسته های مشترک آن سریعتر و آسان تر شده است.همچنین این به روزرسانی شامل بسته های استیکرهای جدیدی نیز می شود.از جمله برچسب های متحرک (با هم در خانه) سازمان بهداشت جهانی.

 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*