لیست بهترین اپلیکیشن ها و بازی های App Store در سال 2020 منتشر شد


امید دلیری 16 آذر 1399 5 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل لیست بهترین اپلیکیشن ها و بازی های App Store در سال 2020 را منتشر کرد.

در این لیست بهترین اپلیکیشن ها و بازی های App Store برای iOS,iPadOS,WatchOS,macOS و +Apple TV قرار گرفته اند.

جایزه بهترین اپلیکیشن سال آیفون به Wakeout تعلق گرفت. Wakeout یک اپلیکیشن تمرینی و حرکتی برای خانواده است و آن ها را به انجام تمرینات آسان در خانه تشویق می کند.

جایزه بهترین اپلیکیشن سال آیپد به Zoom تعلق گرفت. Zoom به دلیل بالا رفتن تعداد افرادی که امسال به علت ویروس کرونا در خانه کار یا تحصیل می کنند ، محبوبیت زیادی پیدا کرد.

جایزه بهترین بازی سال آیفون به Genshin Impact تعلق گرفت. Genshin Impact یک بازی در سبک نقش آفرینی است که به بازیکنان امکان می دهد دنیای بزرگی را که پر از هیولاهای رنگارنگ و تیتان هایی که زمین را به لرزه درمی آورند را کشف کنند.

جایزه بهترین بازی سال آیپد به Legends of Runeterra تعلق گرفت. Legends of Runeterra یک نوع بازی کارتی است که در لیگ افسانه های جهان انجام می شود.

جایزه بهترین بازی سال مک به Disco Elysium تعلق گرفت.سبک این بازی کاراگاهی و نقش آفرینی است.

جایزه بهترین اپلیکیشن سال مک به تقویم Fantastical تعلق گرفت.

جایزه بهترین اپلیکیشن سال +Apple TV به سرویس پخش Disney تعلق گرفت.

جایزه بهترین بازی سال +Apple TV به Dandara Trials of Fear تعلق گرفت.

جایزه بهترین اپلیکیشن سال اپل واچ به Endel تعلق گرفت.

جایزه بهترین بازی Arcade سال اپل به Sneaky Sasquatch تعلق گرفت.

دیگر اپلیکیشن های مفید در سال 2020

اپل همچنین لیست چندین اپلیکیشن دیگر به غیر از بهترین اپلیکیشن ها و بازی های App Store را که در سال 2020 مفید بودند منتشر کرد.این اپلیکیشن ها به کاربران کمک کرده اند تا مراقبت شخصی روزانه مورد نیاز خود را انجام دهند.این لیست شامل اپلیکیشن های  Explain Everything Whiteboard ، Pokémon Go ، Caribu  ، ShareTheMeal و Shine می شود.

Phil Schiller می گوید که اپل تلاش چشمگیری از سوی بسیاری از توسعه دهندگان در سال 2020 دیده است.او گفت: امسال بیش از هر زمان دیگری ، برخی از خلاقانه ترین و مرتبط ترین لحظات ما در اپلیکیشن ها اتفاق افتاده است. این به لطف کار شگفت انگیز توسعه دهندگان بود.آن ها تجربه های مفید و تازه اپلیکیشن ها را در طول سال ارائه دادند.ما در سراسر جهان شاهد تلاش های چشمگیر بسیاری از توسعه دهندگان بودیم.برندگان عنوان بهترین های سال 2020 ، 15 نمونه برجسته از این نوآوری ها هستند.تأثیر این اپلیکیشن ها مثل کمک به حفظ تناسب اندام و هوشیاری ، حفظ آموزش فرزندان ، کمک به مبارزه با گرسنگی ، برای بسیاری از ما معنادار بود.

به هر برنده جایزه فیزیکی App Store‌ Best of 2020 اعطا می شود که اولین بار است که یک جایزه فیزیکی واقعی به توسعه دهندگان می رسد. جوایز دارای نشان App Store‌ و نام برنده در سمت دیگر است که روی آلومینیوم 100 درصد بازیافت شده ، حک شده است.

 

 

 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*