اپل هدفون AirPods Max را معرفی کرد


امید دلیری 18 آذر 1399 5 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل هدفون روی گوش AirPods Max را معرفی کرد

اپل امروز هدفون های بی سیم روی گوش را با نام AirPods Max معرفی کرد.این هدفون بیسیم دارای ویژگی های کلیدی از جمله کیفیت بالای صدا ، اکولایزر تطبیق پذیر ، نویزگیر فعال و صدای فضایی ( Spatial Audio ) می باشد. این هدفون از 15 دسامبر با قیمت 549 دلار در دسترس قرار می گیرد.قبل از رویداد One More Thing شایعاتی مبنی بر معرفی هدفون روی گوش اپل در این رویداد شنیده شده بود اما در نهایت این هدفون امروز معرفی شد.

AirPods Max در پنج رنگ شامل خاکستری ، نقره ای ، آبی آسمانی ، سبز و صورتی ارائه می شود. اپل می گوید این هدفون ها از یک شبکه ی بافته شده قابل تنفس ، سرتاسر سربند استیل ضد زنگ استفاده می کنند. در نتیجه وزن هدفون پخش می شود تا فشار کمتری به سر وارد شود. اپل می گوید گوشی های این هدفون از فوم حافظه ای مهندسی شده ساخته شده اند.این ویژگی ، قرارگیری محکم و موثر گوشی ها برو روی گوش را فراهم کنند. همچنین دسته های سربند تلسکوپی این هدفون به آرامی امتداد می یابند.سپس در جای خود می مانند تا جای مطلوب هدفون روی سر شما حفظ شود.

سخت افزار

AirPods Max از یک درایور پویای 40 میلی متری ساخته اپل بهره می برد.این درایور بیس عمیق و غنی ، میان بردهای دقیق و گسترش فرکانس ها و موج های سالم را ارائه می دهد. به گفته اپل ، هر یک از گوشی های این هدفون مجهز به تراشه H1 اپل برای تولید صدای محاسبه شده است تا با کیفیت ترین تجربه شنیدن ممکن را ارائه دهد.

این هدفون مثل ساعت اپل ، دارای یک تاج دیجیتال روی یکی از گوشی هایش است.از این تاج می توان برای کنترل دقیق صدا و امکان پخش یا توقف صدا ، رد شدن از آهنگ ها ، پاسخ دادن یا پایان دادن به تماس های تلفنی و فعال کردن کنترل صوتی Siri استفاده کرد. همچنین یک دکمه کنترل نویز برای جابجایی بین حالت نویزگیر فعال و حالت شفاف در نظر گرفته شده است.این دکمه به شما اجازه می دهد برخی از صدای بیرون را بشنوید. در نتیجه می توانید به طور طبیعی با محیط اطراف خود تعامل داشته باشید.

 

سایر ویژگی ها

باتری AirPods Max در حالت نویزگیر فعال و حالت صدای فضایی حداکثر تا 20 ساعت دوام دارد.که البته اپل در هنگام تست باتری این هدفون ، بلندی صدا را رو 50٪ تنظیم کرده است. اپل می گوید با پنج دقیقه شارژ این هدفون ، میتوان 1.5 ساعت موزیک گوش کرد. همانند سایر مدلهای AirPods ، هدفون AirPods Max با همه دستگاههای متصل به حساب iCloud کاربر ، از جمله آیفون ، آیپد، ساعت اپل و Apple TV ، با یک ضربه تنظیم و به صورت خودکار متصل می شود.

این هدفون دارای حسگرهای داخلی نوری و موقعیتی است. ابین حسگرها بطور خودکار تشخیص می دهد که هدفون روی سر کاربر قرار دارد. هنگامی که هدفون روی سر کاربر قرار می گیرد ، صدا پخش می شود.پس از برداشتن هدفون یا هنگامی که کاربر یکی از گوشی های هدفون را از گوش خود بر می دارد ، پخش صدا متوقف می شود. میکروفون های نوری این هدفون هنگام تماس های تلفنی و استفاده از Siri ، به جلوگیری از سر و صدا و نویز محیط و تمرکز بر صدای کاربر کمک می کنند.جعبه AirPods Max دارای یک کیف حمل به نام Smart Case و یک کابل Lightning to USB-C است. اپل می گوید Smart Case این هدفون را در وضعیت فوق کم مصرف قرار می دهد. این ویژگی به حفظ شارژ باتری در صورت عدم استفاده کمک می کند.

 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*