Adobe Lightroom برای مک های مبتنی بر تراشه M1 منتشر شد


امید دلیری 22 آذر 1399 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

شرکت Adobe ، نرم افزار Adobe Lightroom نسخه 4.1 را برای مک های مبتنی بر تراشه M1 منتشر کرد. اکنون کاربران می توانند از قدرت سخت افزار هنگام ویرایش عکس ها نهایت استفاده را ببرند. در جریان رویداد One More Thing ، کریگ فدریگی ( Craig Federighi ) اعلام کرد که Adobe Lightroom اولین برنامه Adobe است که برای پردازنده M1 منتشر می شود. انتظار می رود سایر برنامه های Adobe در سال 2021 منتشر شوند.

Adobe Lightroom را می توان به مدت هفت روز به طور رایگان دانلود و استفاده کرد. سپس کاربران برای ادامه استفاده از این نرم افزار باید اشتراک یکی از برنامه های Adobe را خریداری کنند. شروع قیمت اشتراک های ماهیانه از 9.99 دلار است که به کاربران امکان دسترسی به Lightroom و Photoshop را می دهند. گران ترین قیمت اشتراک ماهیانه 52.99 دلار است که شامل کل مجموعه Adobe است.

مدت هاست که Adobe Lightroom به عنوان یک ابزار ویرایش محبوب در iOS و iPadOS شناخته شده است. ابزارهای ساده و طرح کلاسیک آن ، بهترین محیط را برای ویرایش سریع عکسها برای کاربران فراهم می کند. نرم افزارهایی که به صورت بومی و اصلی بر روی تراشه M1 اجرا می شوند ، بسیار سریعتر عمل می کنند. همچنین به ویژگی های سیستمی بیشتری نسبت به برنامه هایی که با Rosetta 2 ترجمه می شوند ، دسترسی خواهند داشت. نرم افزارهای Adobe ساخته شده برای مک های مبتنی بر پردازنده Intel ، همچنان بر روی مک های مبتنی بر تراشه M1 اجرا می شوند. حتی در برخی موارد سریعتر از مک های قدیمی اجرا می شوند.

 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*