iOS 14.3 و iPad OS 14.3 منتشر شد


امید دلیری 25 آذر 1399 5 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل iOS 14.3 و iPad OS 14.3 را با ویژگی هایی مثل ProRAW ، به روزرسانی میانبرها ، سازگاری با AirPods Max و +Apple Fitness برای عموم منتشر کرد. این به روزرسانی پس از معرفی  AirPods Max و اعلام تاریخ عرضه آن در 15 دسامبر و تاریخ راه اندازی +Apple Fitness در که 14 منتشر شد. این به روزرسانی را می توان از قسمت تنظیمات به طور خودکار یا با رفتن به General ، سپس Software Update نصب کرد.

با اضافه شدن ویژگی ProRAW در iOS 14.3 ، اپل یک قالب تصویری جدید مخصوص آیفون 12Pro و ​​12Pro Max ارائه می دهد. با فعال کردن ProRAW ، کاربران می توانند به تمام اطلاعات ارائه شده توسط پردازشگر سیگنال تصویر و ترکیبی از مزایای عکاسی RAW به سبک DSLR و عکاسی محاسباتی دسترسی داشته باشند. اپلیکیشن های دیگر نیز مثل Halide و Darkroom قادر به استفاده از قالب ProRAW خواهند بود.

از دیگر ویژگی های این به روزرسانی ، سازگار شدن iOS با AirPods Max است.این هدفون بیسیم دارای ویژگی های کلیدی از جمله کیفیت بالای صدا ، اکولایزر تطبیق پذیر ، نویزگیر فعال و صدای فضایی ( Spatial Audio ) می باشد.به این ترتیب iOS می تواند از ویژگی های اکولایزر تطبیق پذیر و صدای فضایی بهره زیادی ببرد.

+Apple Fitness نیز با این به روزرسانی در دسترس کاربران قرار می گیرد. این اپلیکیشن تمرین در خانه را به یک تجربه یکپارچه اپل تبدیل می کند. برای شروع تمرین ، اپلیکیشن را در آیفون یا آیپد خود اجرا کنید. همراه با تیم مربیان اپل در ویدیوی تمرینی در حال پخش ، تمرین کنید.میزان فعالیت و  معیارهای سلامت خود را که توسط ساعت اپل ارائه می شود ، می توانید مستقیماً بر روی صفحه مشاهده کنید.

سایر تغییرات موجود در iOS 14.3 :

روند تنظیم و نصب AirTags .محصولی که بیش از پیش به نظر می رسد در آینده نه چندان دور روانه بازار شود

ویژگی ضبط ویدیو با فریم ریت 25 Fps

ویژگی گرفتن عکس آیینه ای با دوربین جلو برای آیفون های قدیمی. از آیفون 6s تا X

به روزرسانی +Apple TV

به روزرسانی اپلیکیشن Health

اضافه شدن موتور جست و جوی Ecosia به Safari

ایراداتی که در iOS 14.3 برطرف شده اند :

عدم دریافت پیام ها در Messages

نشان ندادن اعضای گروه هنگام نوشتن پیام

پخش نادرست بعضی از ویدیو ها در Photos

اجرا نشدن اپلیکیشن Folders

در دسترس نبودن بلوتوث در تنظیمات

اجرا نشدن و عدم جست و جوی مناسب با Spotlight

ایرادات شارژر MagSafe دوگانه

نصب نشدن لوازم جانبی بیسیم که از پروتوکل WAC استفاده می کنند

غیب شدن کیبورد هنگام استفاده از VoiceOver

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*