Adobe نسخه بتای Premiere Pro , Premiere Rush و Audition را برای مک های M1 منتشر کرد


امید دلیری 2 دی 1399 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

Adobe نسخه بتای Premiere Pro , Premiere Rush و Audition را برای مک های M1 منتشر کرد. به نقل از The 8-Bit ، شرکت Adobe پشتیبانی بومی از تراشه ‌M1 را برای تمام ویژگی های Premiere Pro راه اندازی می کند.

نسخه بتای Premiere Pro دارای عملکردهای اصلی ویرایش و گردش کار مانند رنگ ، گرافیک و صدا ، ساخت و تولید و Multicam است. Adobe همچنین پشتیبانی از رمزگذارهای پرکاربرد مانند H.264 ، HEVC و ProRes را در اولویت قرار داده است. Adobe می گوید کاربران مک های M1 برای استفاده از نسخه ی بتا ، ابتدا باید پروژه خود را برای سازگاری با گردش کار و کدهای جدید ارتقا دهند. همچنین به کاربران توصیه می شود که از نسخه پشتیبان پروژه خود در نسخه بتا استفاده کنند تا به نسخه اصلی پروژه آسیبی نرسد.

Adobe لیستی از مشکلات نسخه بتا را هم منتشر کرده است. به عنوان مثال ، ضربه زدن روی Tool Selector در نوار لمسی MacBook Pro می تواند باعث از کار افتادن برنامه شود.یا اندازه های تخمینی فایل هنگام استخراج و ذخیره سازی ، مقادیر نادرستی را نشان دهند. در حالی که Adobe نسخه بومی شده Premiere Pro برای مک های M1 را تکمیل می کند ، از اکثر کاربران می خواهد که نسخه فعلی Premiere Pro را با استفاده از شبیه سازی Rosetta 2 در مک های خود‌ اجرا کنند.

علاوه بر Premiere Pro ، Premiere Rush و Audition نیز به روز شده اند تا در مک های ‌M1 به صورت بومی اجرا شوند. در ماه نوامبر ، Adobe نسخه بتای Photoshop بومی شده برای M1 را در دسترس قرار داد. Adobe Lightroom CC هم اوایل ماه جاری به روز شد. به نظر می رسد شرکت Adobe به دنبال به روزرسانی بیشتر برنامه های خود برای پشتیبانی از مک های M1 در سال 2021 است.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*