سری آیفون 13 ممکن است از Wi-Fi 6E پشتیبانی کند


امید دلیری 7 دی 1399 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

بر اساس گفتگو با چندین تامین کننده اپل ، تحلیلگران Barclays این هفته احتمالاتی را برای آیفون ها و آیپد های آینده مطرح کردند. تحلیلگران ابتدا گفتند كه سری آیفون 13 ممكن است از استاندارد جدید Wi-Fi 6E پشتیبانی كنند.

Wi-Fi 6E همان ویژگی ها و قابلیت های Wi-Fi 6 را ارائه می دهد.اما با كارایی بالاتر ، تأخیر كمتر و سرعت بالاتر انتقال اطلاعات در باند 6 گیگاهرتز. پهنای باند 6 گیگاهرتز فضای بیشتری نسبت به Wi-Fi با پهنای باند 2.4GHz و 5GHz فراهم می کند.در نتیجه دستگاه هایی که از Wi-Fi 6E پشتیبانی می کنند کمتر دچار تداخل می شوند.

تحلیلگران در مورد آیفون SE معتقدند که اپل قصد ندارد در آینده ای نزدیک و قابل پیش بینی دستگاه جدیدی را عرضه کند. با این حال تحلیلگران شایعاتی مبنی بر آیفون SE بزرگتر شنیده بودند که از یک نمایشگر 5.5 اینچی یا 6.1 اینچی بهره می برد. در ماه آوریل ، تحلیلگر مشهور .Ming-Chi Kuo. گفت که عرضه آیفون SE بزرگتر تا نیمه دوم سال 2021 به تأخیر افتاده است.

همچنین تحلیلگران معتقدند آیپد جدید با نمایشگر OLED بعید است زودتر از سال 2022 عرضه شود. انتظار می رود اپل سال آینده حداقل یک مدل آیپد Pro با ویژگی نور پس زمینه Mini-LED را منتشر کند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*