اپلیکیشن TikTok جلوه ویدئویی AR را برای آیفون های مجهز به سنسور LiDAR منتشر کرد


امید دلیری 18 دی 1399 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپلیکیشن TikTok جلوه ویدئویی AR را برای آیفون های مجهز به سنسور LiDAR منتشر کرد.کاربران آیفون 12Pro یا 12Pro Max می توانند از این جلوه جدید استفاده کنند.با استفاده از این جلوه می توان تصاویر دیجیتال را در فیلم ها ترکیب کرد.

اپلیکیشن TikTok برای کاربران آیفون 12Pro یا 12Pro Max اولین سری از جلوه های ابتکاری را راه اندازی کرده است. TikTok با استفاده از سنسور LiDAR ، اشیاء و متن AR ( واقعیت افزوده )  را در یک منظره واقعی ترکیب می کند. متن توییت جدید TikTok به این شرح است.استفاده از فناوری LiDAR به ما امکان می دهد جلوه هایی را ایجاد کنیم که با محیط زندگی شما ارتباط برقرار می کنند.ما از طریق زدن پل بصری بین دنیای دیجیتال و دنیای فیزیکی ، اولین جلوه AR خود را در آیفون های مجهز به سنسور LiDAR منتشر کردیم. ما برای ایجاد جلوه های ابتکاری بیشتر در سال 2021 هیجان زده هستیم.

سنسور LiDAR در این آیفون های 12Pro یا 12Pro Max و همچنین iPad Pro از نور مادون قرمز برای تعیین دقیق فواصل اشیاء اطراف کاربر استفاده می کند. این سنسور یک نقشه سه بعدی از فضا می سازد. کاربران می توانند اشیاء دیجیتالی ایجاد کنند که در کنار اشیاء فیزیکی واقعی ظاهر شوند. این افکت جدید AR در قسمت New Effects اپلیکیشن TikTok قرار دارد.با این حال این جلوه جدید هنوز به طور کامل در سراسر جهان در دسترس نیست.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*