مذاکره اپل با هیوندای برای تولید خودروی اپل


امید دلیری 19 دی 1399 3 دقیقه مطالعه
iOS 14

بر اساس گزارشی از سایت کره ای Korea Economy Daily ، اپل قصد دارد با هیوندای برای تولید خودروی اپل کار کند.

این گزارش حاکی از آن است که اپل در حال مذاکره با هیوندای برای تولید خودروی اپل می باشد. گفته می شود که اپل به دلیل هزینه های هنگفت این فناوری و امکانات تولیدی لازم قصد دارد با هیوندای برای تولید خودروهای الکتریکی و تولید باتری همکاری کند. در چندین شایعه قبلی گفته شده بود که اپل برای تولید خودرو با یک شرکت همکاری خواهد کرد. اما تاکنون هیچ خبری در مورد اینکه اپل ممکن است با چه تیمی همکاری کند ، اعلام نشده است. از آنجا که در این گزارش به کلمه مذاکره اشاره شده است ، ممکن است هنوز معامله ای برقرار نشده باشد.بنابراین برنامه های اپل می توانند تغییر کنند.

همچنین اوایل امروز گزارشی از نشریه Bloomberg در مورد خودروی اپل منتشر شد.در این گزارش گفته شده که کار بر روی این پروژه هنوز در مراحل اولیه است و نزدیک به مرحله تولید نیست. همچنین اشاره ای به هیوندای نشده است. به گفته Bloomberg ، حداقل پنج تا هفت سال طول می کشد تا خودروی اپل آماده راه اندازی شود.

لحظاتی پیش هیوندای در بیانیه ای به CNBC تأیید کرد که در حال گفتگو با اپل است.هیوندای در این بیانیه گفته است که ما می فهمیم که اپل در حال بحث با خودروسازان مختلف جهان ، از جمله هیوندای است. از آنجا که بحث در مراحل اولیه است ، هیچ تصمیم گیری نشده است.اما بعد از این بیانیه ، Bloomberg گزارش داد که هیوندای بار دیگر در بیانیه خود تجدید نظر کرد و اشاره به سایر خودروسازان را حذف کرد. چند ساعت پس از آن ، تجدید نظر دیگری را انجام داد که کلمه اپل را به طور کامل حذف کرد.آخرین ویرایش بیانیه : ما درخواست هایی را برای همکاری بالقوه از شرکت های مختلف در مورد تولید خودروهای الکتریکی دریافت کرده ایم. هیچ تصمیمی اتخاذ نشده است زیرا بحث در مراحل اولیه است.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*