به روزرسانی جدید برای حل مشکلات نرم افزاری مک های مبتنی بر تراشه M1 در راه است


امید دلیری 22 دی 1399 3 دقیقه مطالعه
iOS 14

به نظر می رسد اپل در حال کار بر روی به روزرسانی جدید برای حل مشکلات نرم افزاری مک های مبتنی بر تراشه M1 می باشد.

همان طور که می دانید ، مک های مبتنی بر تراشه M1 در کنفرانس One More Thing اپل معرفی شدند.هنگامی که مک های مبتنی بر تراشه M1 دست مشتریان رسیدند ، تعدادی از کاربران بلافاصله شروع به گزارش مشکلات بلوتوث دستگاه هایشان کردند. مشکلاتی مثل قطع متناوب وسایل جانبی بی سیم تا اتصالات کاملاً ناموفق بلوتوث کردند. تا همین اواخر ، در مورد اینکه این مشکلات نرم افزاری اند یا سخت افزاری ، اتفاق نظر وجود نداشت.زیرا اپل در مورد این مسائل توضیحی نداده است.

با این حال به نقل از The 8-Bit. ، نویسنده روزنامه آتلانتیک به نام Ian Bogost شخصاً با مشکلات بلوتوث روبرو شده است.او در توئیتی نوشت که اپل به او گفته است که فرآیند رفع این اشکال در حال انجام است.این به روزرسانی مورد استقبال کاربران مک های تراشه M1 که با مشکلات روبرو شده اند قرار می گیرد.همچنین گزارش شده است که این مشکلات ، لوازم جانبی بیسیم موس های بلوتوث ، صفحه کلید و هدفون و همچنین محصولات اپل مانند AirPods و Magic Keyboard را هم تحت تأثیر قرار می دهد.

همچنین بسیاری از کاربران مک مینی مبتنی بر تراشه M1 برای برقراری ارتباط با دستگاه های بی سیم ، مجبور به آزاد درگاه های موجود هستند. برخی از کارکنان MacRumors نیز مشکلات مشابهی را تجربه کرده اند. اپل مشخص نکرده است که چه مواردی در به روزرسانی آینده ‌macOS Big Sur‌‌ 11.2 وجود دارد. اما احتمالاً شامل بهبود عملکرد ، به روزرسانی های امنیتی و رفع اشکالات خواهد بود.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*