اپل پیش نمایش فصل دوم سریال For All Mankind را به اشتراک گذاشت


امید دلیری 27 دی 1399 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل پیش نمایش فصل دوم سریال For All Mankind را به اشتراک گذاشت.فصل دوم این سریال قرار است جمعه ، 19 فوریه به نمایش دربیاید.

سریال For All Mankind (برای تمام بشریت) یکی دیگر از سریال های محبوب و پربیننده سرویس‌ اشتراک تلویزیون انجصاری اپل یعنی +Apple TV به نویسندگی و تهیه کنندگی Ronald D. Moore, Matt Wolpert and Ben Nedivi می باشد که اولین قسمت آن در تاریخ 1 نوامبر 2019 پخش شد.پس از توقف تولید این سریال به علت شیوع ویروس کرونا ، تولید آن از ماه August از سر گرفته شد.طبق گزارشی از Deadline قبل از توقف تولید ، فیلمبرداری همه قسمتها به جز دو قسمت مسدود شده فصل دوم پایان یافت..ژانر این سریال علمی تخیلی می باشد.از بازیگران این سریال می توان Joel Kinnaman در نقش Michael Dorman ، Edward Baldwin در نقش Gordo Stevens و Wrenn Schmidt در نقش Margo Madison را نام برد.

همچنین چندی پیش خبری منتشر شد که Michaela Conlin در فصل دوم سریال For All Mankind حضور خواهد داشت. عوامل این سریال او را برای نقش مکمل در فصل دوم انتخاب کرده اند. بیشتر با بازی در نقش Angela Montenegro در سریال تلویزیونی Bones شناخته شد. او اکنون به لیست مشاهیر شبکه اپل اضافه شده است. بر اساس گزارش Deadline ، وی در نقش یک خلبان سابق به نام Helena Webster که اکنون یک فضانورد است فصل دوم سریال For All Mankind بازی خواهد کرد.

فصل دوم سریال For All Mankind در سال 1983 ، یک دهه پس از فصل اول آغاز می شود. در اوج جنگ سرد ، تنش ها بین ایالات متحده و اتحاد جماهیر شوروی افزایش یافته است. در شرایطی که ریگان رئیس جمهور است و ایالات متحده و اتحاد جماهیر شوروی بر سر منابع موجود در ماه در حال جنگ هستند. رونالد ریگان جاه طلبی های بزرگی در  علوم و اکتشافات فضایی دارد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*