آیفون های 2021 مجهز به حسگر اثر انگشت خواهند بود


امید دلیری 28 دی 1399 3 دقیقه مطالعه
iOS 14

بر اساس گزارش وبسایت Bloomberg ، آیفون های 2021 مجهز به حسگر اثر انگشت خواهند بود.همچنین در این گزارش گفته شده که انتظار نمی رود مدل های جدید تغییرات عمده ای در طراحی ایجاد کنند.زیرا مدل های 2020 دارای فناوری و طراحی اساسی هستند.

گفته می شود مهندسان اپل آیفون های 2021 را نسخه S مدل های 2020 می دانند. اپل در گذشته برای نام گذاری برخی از آیفون های جدید از حرف S استفاده می کرد. مدل هایی که با حرف S تولید می شدند ، دارای به روزرسانی های جزئی تری بودند. اگرچه انتظار می رود تغییرات مدل های 2021 جزئی باشد ، اما اپل در حال آزمایش حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش است. این تغییر می تواند تغییر عمده ای در سیستم های بیومتریک باشد که اپل از زمان عرضه آیفون X به کار گرفته است.

باتوجه به گزارش Bloomberg  ، حسگر اثرانگشت علاوه بر Face ID در دسترس قرار خواهد گرفت. این خبری خوشحال کننده برای کاربرانی است که هنگام استفاده از ماسک نمی توانند قفل آیفون خود را با Face ID باز کنند. اپل همچنین حذف پورت شارژ برخی از آیفون های 2021 را به نفع شارژ بی سیم دانسته است. به نظر می رسد این چیزی است که در حال حاضر برای آیفون های 2021 روی میز است. گزارش امروز Bloomberg همچنین تأیید می کند که AirTags اپل را در سال جاری خواهیم دید.علاوه بر این ، شایعاتی مبنی بر آیپد Pro جدید با صفحه نمایش mini-LED و پردازنده سریعتر که قبلا منتشر شده بود ، در گزارش امروز هم به آن اشاره شد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*