عینک اپل احتمالاً قادر به باز کردن قفل آیفون خواهد بود


امید دلیری 30 دی 1399 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

عینک اپل احتمالاً به کاربران اجازه می دهد تا با استفاده از آن ، قفل آیفون خود را باز کنند.چرا که کاربران قبل از استفاده از عینک ، احراز هویت شده اند.

در اوایل سال 2020 ، به اپل حق ثبت اختراعی داده شد که در مورد استفاده از عینک اپل یا دستگاه مشابه آن برای باز کردن قفل خودکار سایر دستگاه های کاربر بود. این فرآیند مشابه فرآیند باز شدن قفل مک با استفاده از ساعت اپل کاربر است. اکنون یک حق ثبت اختراع تازه داده شده است که مربوط به احراز هویت از طریق مجاورت است. دیگر لازم نیست کاربر بارها قفل آیفون ، آیپد ، مک یا سایر دستگاههای خود را باز کند.چون می تواند از طریق عینک اپل یک بار احراز هویت کند.

این اختراع می تواند بسیار کاربردی باشد.چرا که بسیاری از دستگاه ها دسترسی به ویژگی های مختلف را بر اساس احراز هویت کاربر محدود می کنند.هنگامی که از چندین دستگاه به طور همزمان استفاده می شود ، روش های باز کردن قفل هر دستگاه به صورت جداگانه می تواند دسترسی کاربر را به تأخیر بیندازد و کیفیت تجربه کاربر را کاهش دهد.

چندی قبل خبری منتشر شد که عینک اپل با تمرکز بر وزن و عمر باتری به سمت مرحله تأیید مهندسی پیش می رود.Mark Gurman ادعا کرد که عینک های اپل اطلاعاتی از قبیل پیام های متنی و نقشه ها را جلوی چشم کاربر قرار می دهد. همچنین کاربران می توانند با Siri عینک را کنترل کنند. وی افزود بعید است این محصول زودتر از سال 2023 به بازار عرضه شود

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*