نام استیو جابز در باغ ملی قهرمانان آمریکا به یادگار خواهد ماند


امید دلیری 30 دی 1399 3 دقیقه مطالعه
iOS 14

نام استیو جابز بنیانگذار و مدیر عامل سابق اپل ، در باغ ملی قهرمانان آمریکا به یادگار خواهد ماند.همچنین مجسمه ای از این شخصیت مهم دنیای تکنولوژی ساخته خواهد شد و به صدها مجسمه دیگر پارک می بپیوندد.

دستور مادنگاری نام استیو جابز که روز دوشنبه صادر شد ، بازنگری دستور قبلی مبنی بر ایجاد پارک مجسمه ای به نام باغ ملی قهرمانان آمریکایی و ایجاد یک گروه ویژه برای ساخت و بازسازی بناهای تاریخی برای قهرمانان آمریکایی است.در این دستور آمده است: باغ ملی ساخته خواهد شد تا شکوه عالی و استثنایی همیشگی کشور را منعکس کند.این مکانی خواهد بود که شهروندان پیر و جوان ، می توانند دیدگاه بزرگ نگری خود را تجدید کنند. این دستور شامل لیستی از مجسمه هایی است که باید در باغ گنجانده شوند. این مجسمه ها برای تجسم روح آمریکایی جسارت و سرکشی ، تعالی و ماجراجویی ، شجاعت و اعتماد به نفس ، وفاداری و عشق و برای کمک ضروری به تاریخ آمریکا انتخاب شده اند.

لیست طولانی مجسمه ها شامل استیو جابز در کنار بسیاری از نام های مهم دیگر تاریخ آمریکا است. از جمله روسای جمهور ، مخترعان و افراد الهام بخش در زمینه های خود. این لیست علاوه بر نام استیو جابز ، طیف گسترده ای از افراد و موضوعات را شامل می شود.مانند برادران Wright و Albert Einstein ، برای خوانندگانی Johnny Cash و Billie Holiday ، تا فرد سیاسی مهم مانند Martin Luther King . افراد دیگری که در این لیست در باغ به یادگار مانده اند عبارتند از: Thomas Edison , Alexander Graham Bell. Nikola Tesla , Walt Disney و … .

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*