اپل در حال کار بر روی MacBook Air نازک تر و سبک تر می باشد


امید دلیری 3 بهمن 1399 3 دقیقه مطالعه
iOS 14

بر اساس گزارش Bloomberg ، اپل در حال کار بر روی نسخه نازک تر و سبک تر MacBook Air می باشد. این شرکت قصد دارد آن را در نیمه اول امسال یا در سال 2022 منتشر کند. این محصول شامل فناوری شارژ MagSafe اپل و نسخه بعدی پردازنده های M1 این شرکت خواهد بود.

اپل در نظر دارد با کوچک کردن حاشیه اطراف صفحه نمایش ، MacBook Air کوچک تری را تولید کند. وزن مدل فعلی 2.8 پوند و ضخامت آن حدود نیم اینچ یا کمی بیشتر است.همچنین این شرکت در نظر دارد نسخه بزرگتری از MacBook Air با صفحه نمایش 15 اینچی تولید کند. براساس این گزارش ، مدل جدید 13 اینچی این محصول دارای یک جفت پورت USB 4 برای اتصال دستگاه های خارجی خواهد بود. پیش بینی می شود استفاده از تراشه M1 در خط تولید این شرکت باقی بماند.

تحلیلگر اپل Ming-Chi Kuo ، پیش از این گفته بود که اپل در سال 2022 یک MacBook Air جدید معرفی خواهد کرد.این احتمال وجود دارد که این محصول در سال 2021 به روز نشود. طبق گفته Kuo ، در  که در سال 2022 عرضه می شود از یک نمایشگر مینی LED استفاده خواهد شد.این پیش بینی توسط DigiTimes نیز تکرار شد. نام MagSafe که روی شارژر بیسیم جدید اپل گذاشته شده ، قبلاً برای کابل های شارژ مغناطیسی طراحی شده برای MacBook استفاده می شد. Kuo اخیراً ادعا کرده است که اتصال MagSafe در طراحی های آینده اپل برای MacBook Air بازیابی خواهد شد.با این حال ، Bloomberg در گزارش جداگانه ای تصریح کرد که پورت ‌‌MagSafe‌ یک پورت شارژ مستقل است.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*