تغییراتی که احتمالاً در نسل سوم AirPods خواهیم دید


امید دلیری 5 بهمن 1399 3 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل در حال کار بر روی نسل سوم AirPods است و به نظر می رسد که آن را در سال 2021 عرضه می کند. با توجه به شایعات و احتمالاتی که گفته شده ، می توان برای اولین بار از زمان عرضه AirPods در سال 2016 برخی تغییرات در طراحی را مشاهده کرد.

نسل سوم AirPods ممکن است با طرحی شبیه به AirPods Pro به روز شود.یعنی دارای دسته کوتاه تر و گوش های سیلیکونی قابل تعویض باشد. همچنین احتمال می رود که دارای یک شکل گرد شبیه نسخه Pro و اندازه آن کوچکتر باشد.اگرچه ممکن است ظاهر ‌AirPods‌ 3 مانند ‌AirPods Pro به نظر برسد ، اما انتظار نمی رود که ویژگی های نسخه Pro مانند نویزگیر فعال را داشته باشد. در عوض از نظر عملکرد کلی با AirPods های فعلی یکسان خواهد بود.

از نظر سخت افزاری گفته شده که اپل در حال کار بر روی تراشه بی سیم جدید است. انتظار می رود که از آن در نسل سوم AirPods استفاده شود.در نتیجه عمر باتری می تواند به طور بالقوه بهبود یابد. تراشه بی سیم جدید می تواند پشتیبانی از دامنه وسیعی را به همراه داشته باشد. انتظار می رود نسخه جدید مانند نسخه فعلی اما سریعتر به دستگاه های اپل وصل شود. از نظر تکنیکی ، انتظار می رود این محصول دارای یک سیستم یکپارچه جمع و جورتر (SiP) باشد.مشابه آنچه در نسخه Pro استفاده شده. SiP این امکان را می دهد که بسیاری از ویژگی های صوتی در یک قالب کوچکتر ادغام شوند.

از آنجا که ‌AirPods‌ 3 از نویزگیر فعال برخوردار نیست ، احتمالاً قیمت آن مشابه نسخه قبل باشد.انتظار می رود این محصول جدید اپل در نیمه اول سال 2021 عرضه شود. اگر رویدادی در ماه مارس برگزار شود ، احتمالا ً شاهد معرفی آن خواهیم بود.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*