اولین قسمت از فصل دوم سریال Servant در +Apple TV قرار گرفت


امید دلیری 6 بهمن 1399 3 دقیقه مطالعه
iOS 14

اولین قسمت از فصل دوم سریال Servant در +Apple TV قرار گرفت. این سریال هیجانی و  ترسناک با تهیه کنندگی M. Night Shyamalan ، هم اکنون برای تماشای در +Apple TV در دسترس است.از بازیگران این سریال می توان Lauren Ambrose در نقش Toby Kebbell ، Dorothy Turner در نقش Sean Turner و Nell Tiger Free در نقش Leanne Grayson را نام برد.

داستان سریال Servant در رابطه با یک زوج فیلادلفیایی به نام های دوروتی و شان است. آنها پسر کوچکشان جریکو که فقط 91 روز از به دنیا آمدنش می گذشت را دست می دهند. مادر جریکو یعنی دوروتی دچار افسردگی شدید می شود به طوری که هیچ چیز نمی تواند حال او را خوب کند.این زوج به پیشنهاد اطرافیانشان ، عروسکی را جایگزین جریکو به خانه می آوردند که کمی از غم دوروتی کاسته شود و برای طبیعی تر کردن این موضوع ، شخصی به نام لین را به عنوان پرستار برای این عروسک استخدام می کنند! در ادامه شان به رفتارهای لین مشکوک می شود.در فصل دوم سریال Servant ، همه ی بازیگران فصل اول حضور دارند.

طبق گفته اپل ، فصل دوم سریال Servant با بازگشت Leanne به سنگ قهوه ای و آشکار شدن ماهیت واقعی او ، یک تبدیل ماورالطبیعه و آینده تاریک تری را برای همه پیش رو  می گیرد. بازیگران فعلی این سریال مثل Lauren Ambrose ، Nell Tiger Free  و Rupert Grint در فصل دوم نیز حضور دارند. اپل اندکی پس از رونمایی سریال Servant ، آن را برای فصل دوم تمدید کرد. فصل اول با تمجید از جو موذیانه وحشتناک آن و نقدهای مثبت همراه بود.همچنین چندی پیش اعلام شد که این سریال برای فصل سوم هم تمدید شده است.

 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*