اپل در حال کار بر روی iMac جدید با طراحی جدید است


امید دلیری 7 بهمن 1399 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

بر اساس گزارش Bloomberg ، اپل در حال کار بر روی iMac جدید با طراحی جدید است.سیستم احراز هویت شناسایی چهره ( Face ID ) اپل به احتمال زیاد در دومین طراحی مجدد iMac قرار خواهد گرفت.

علاوه بر این ، اپل قصد دارد تعداد زیادی به روزرسانی در سیستم عامل مک خود انجام دهد.مثل معرفی درگاه های جدید ، اسلات ها و اتصال تلفن همراه.همچنین پشتیبانی مک برای برای اتصال به اینترنت از طریق اینترنت خط  و Face ID. اما به نظر نمی رسد که هیچ یک از این ویژگی ها به زودی ارائه شوند. در ابتدا قرار بود Face ID در طراحی جدید iMac قرار داده شود.اما اکنون بعید به نظر می رسد که در اولین طراحی مجدد باشد.

Face ID در آیفون X رونمایی شد و از آن زمان تاکنون یکی از ویژگی های اصلی آیفون های پرچمدار اپل به شمار می رود.همچنین آیپد Pro هم دارای این ویژگی است. گمانه زنی ها مبنی بر اینکه اپل Face ID را در مک ها قرار دهد چیز جدیدی نیست.اخیراً کدی در نسخه بتای سیستم عامل macOS Big Sur دیده شده که نشان می دهد که Face ID ممکن است در آینده به مک ها بیاید. طبق گزارش های قبلی بلومبرگ ، مدل های جدید iMac  با حاشیه های باریک اطراف نمایشگر و پایه فلزی طراحی خواهد شد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*