اپل ساخت سریال WeCrashed را تأیید کرد


امید دلیری 11 بهمن 1399 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل ساخت سریال WeCrashed را تأیید کرد.این سریال جدید براساس پادکست مشهور WeCrashed: The Rise and Fall of WeWork به طور انحصاری در +Apple TV پخش خواهد شد.چندی پیش خبر مذاکره Jaret Leto با اپل برای بازی در این سریال منتشر شده بود.گفته می شود که Jared Leto نقش Adam Neumann مدیر عامل و بنیان گذار شرکت WeWork را بازی خواهد کرد.شخصیتی بزرگ که رفتارهای ناشایست وی منجر به برکناری او در سال 2019 شد.

سریال WeCrashed ظهور و سقوط WeWork ، یکی از با ارزش ترین شرکت های جهان را دنبال خواهد کرد. شرکت WeWork در یک برهه نزدیک به 50 میلیارد دلار ارزش داشت. اما پس از گزارشاتی مبنی بر مدیریت نادرست و معاملات شخصی Adam Neumann ، از ارزش افتاد. اطلاعیه ای به صورت عمومی برای مردم منتشر شد که خسارات سنگینی را ناشی از رفتارهای ناشایست Adam Neumann نشان می داد و منجر به اخراج وی شد.ثروت Adam Neumann پیش از استعفا از شرکت در سال 2019 ، 750 میلیون دلار تخمین زده شده بود.

این اولین ورود Jared Leto به تلویزیون پس از سریال My So-Called Life که با Claire Danes هم بازی بود می باشد.از دیگر بازیگران سرشناس سریال WeCrashed می توان Anne Hathaway را نام برد. Lee Eisenberg در کنار Drew Crevello نویسندگان و تهیه کنندگان این سریال خواهند بود. Jon Requa و Glenn Ficarra به عنوان کارگردان های این سریال فعالیت خواهند کرد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*