سریال Ted Lasso نامزد دریافت سه جایزه از انجمن نویسندگان آمریکا شد


امید دلیری 18 بهمن 1399 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

سریال Ted Lasso نامزد دریافت سه جایزه از انجمن نویسندگان آمریکا شد . این سریال در سه دسته بهترین کمدی ، بهترین سریال جدید و بهترین کمدی اپیزودیک نامزد جایزه شده است.

Ted Lasso یکی از محبوب ترین نمایش های +Apple TV بوده است.این سریال تقریباً بلافاصله پس از پخش فصل اول برای فصل دوم تمدید شد. فصل سوم نیز قبل از شروع فیلمبرداری فصل دوم تمدید شد.با این حال چندی پیش خبری منتشر شد که این سریال بعد از سه فصل به پایان می رسد. Jason Sudeikis نقش تد لاسو را بازی می کند.او یک مربی فوتبال آمریکایی است که به عنوان مربی یکی از تیم های فوتبال لیگ برتر انگلیس استخدام شده است. در صورتی که هیچ تجربه ای در فوتبال معمولی ندارد.

از دیگر نامزدهای گروه سریال های کمدی می توان Curb Your Enthusiasm ، The Great ، PEN15 و What We Do in the Shadows را نام برد.از دیگر نامزدهای گروه سریال های جدید می توان Dave ، The Flight Attendant ، The Great و Lovecraft Country را نام برد. سریال Ted Lasso همچنین نامزد دریافت دو جایزه Golden Globe شده است. این سریال نامزد بهترین مجموعه تلویزیونی موزیکال یا کمدی شد.همچنین Jason Sudeikis نامزد بهترین بازیگر مرد در یک مجموعه تلویزیونی موزیکال یا کمدی شد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*