مایکروسافت Keychain اپل را با قابلیت تکمیل خودکار به کار می گیرد


امید دلیری 20 بهمن 1399 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

مایکروسافت Keychain اپل را با قابلیت تکمیل خودکار به کار می گیرد. مایکروسافت این سیستم را به صورت یک به روزرسانی برای اپلیکیشن Microsoft Authenticator. و یک افزونه برای Google Chrome منتشر می کند.

سیستم تکمیل خودکار مایکروسافت از لحاظ مفهومی شبیه Keychain اپل و بسیاری از برنامه های مدیریت رمز عبور موجود در بازار است.این سیستم می تواند اطلاعات حساب برنامه ها و خدمات مختلف را ذخیره و به طور خودکار درج کند. سیستم تکمیل خودکار از کاربران می خواهد فقط نام کاربری و رمز ورود حساب Microsoft خود را به خاطر بسپارند.چون سیستم بقیه کارها را انجام می دهد ، کاربران مجبور به به خاطر سپردن رمز عبور های مختلف نخواهند بود.

اپلیکیشن Microsoft Authenticator از طریق سیستم تکمیل خودکار ، رمز عبور را ذخیره می کند. گذرواژه های ذخیره شده در حساب Microsoft با استفاده از مرورگر Microsoft Edge به طور خودکار با اپلیکیشن همگام می شوند. کاربران Mac برای استفاده از ویژگی های جدید حساب Microsoft می توانند از افزونه مرورگر Microsoft Autofill استفاده کنند. این افزونه به طور خودکار اطلاعات حساب را در مرورگرهای Google Chrome و Microsoft Edge تکمیل می کند.این افزونه همچنین راهی را برای کاربران فراهم می کند تا رمزهای عبور ذخیره شده خود را مدیریت کرده و در صورت لزوم جزئیات را مشاهده و ویرایش کنند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*