دستکش هوشمند اپل می تواند کنترل دقیقی را برای عینک اپل فراهم کند


امید دلیری 21 بهمن 1399 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

دستکش هوشمند اپل می تواند کنترل دقیقی را برای عینک اپل فراهم کند. پروژه های واقعیت افزوده و واقعیت مجازی اپل شامل عینک اپل می تواند از دستکش های هوشمند برای تعامل با سیستم استفاده کند.این دستکش از میدان های مغناطیسی برای تعیین محل قرارگیری انگشتان کاربر استفاده می کند.

یکی از مواردی که در مورد هدست های واقعیت مجازی نسل فعلی وجود دارد ، نیاز به استفاده از کنترل های دستی است. اگر چه از سیستم های موجود می توان برای تشخیص محل قرارگیری دستها نسبت استفاده کرد.اما آنها قادر به بررسی دقیق محل قرارگیری انگشتان کاربر نیستند. بعلاوه ، کنترل های دستی ممکن است به کاربران اجازه ندهند از اشیاء دیگر استفاده کنند.چیزی که ممکن است در برخی از برنامه های واقعیت افزوده مورد نیاز باشد.اما دستکش هوشمند اپل این آزادی عمل را برای کاربر فراهم می کند.

اپل ادعا می کند که می تواند این کار را از طریق سنجش مغناطیسی انجام دهد. در این روش از اختلالات میدان های مغناطیسی برای اندازه گیری موقعیت منابع مغناطیسی یا موقعیت حسگر استفاده می شود. اپل پیشنهاد می کند که یک مولد میدان مغناطیسی مبتنی بر سیم پیچ با فرکانس خاص می تواند در پشت دستکش قرار گیرد. حسگرهای مغناطیسی متصل به هر نوک انگشت می توانند تغییر شکل دهند.این ویژگی به تعیین فاصله بین منابع کمک می کند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*