برای تعمیر برخی از مشکلات سخت افزاری آیفون 12 دیگر نیازی به تعویض کل دستگاه نیست


امید دلیری 29 بهمن 1399 3 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل می گوید برای برطرف کردن برخی از مشکلات سخت افزاری آیفون 12 دیگر نیازی به تعویض کل دستگاه نیست. اپل به ارائه دهندگان خدمات مجاز اپل اطلاع داد که روش جدیدی را برای تعمیر این مدل ها ارائه می دهد. در این روش دیگر نیازی به تعویض کل دستگاه نیست.

بر اساس گزارش MacRumors ، اپل گفته است که تکنسین ها می توانند از 23 فوریه تعمیرات تکی را برای مدل های آیفون 12 مینی و آیفون 12 ارائه دهند. این تعمیرات برای مشکلاتی مثل روشن نشدن گوشی ،کار نکردن Face ID. و بدنه دستگاه مثل ترک خوردن شیشه عقب آیفون می باشد.بخش جدیدی به نام iPhone Rear System در اختیار ارائه دهندگان خدمات مجاز اپل قرار خواهد گرفت.این بخش شامل محفظه عقب آیفون با تمام اجزا به جز نمایشگر و دوربین عقب ، از جمله باتری ، مدار منطقی . سیم پیچ شارژ بیسیم سیم ، موتور Taptic ، سیستم Face ID و موارد دیگر می باشد.

مثلا اگر شیشه عقب گوشی ترک خورده باشد ، تکنسین ها می توانند کل قسمت عقب دستگاه را تعویض کنند. به گفته اپل نمایشگر و دوربین عقب مشتری نباید از خسارت یا خرابی عملکردی برخوردار باشند تا دستگاه واجد شرایط این روش تعمیر باشد. روش تعمیر جدید در همه کشورها و مناطقی که آیفون 12 فروخته می شود ، در دسترس خواهد بود. به نظر نمی رسد در حال حاضر مدل های آیفون 12Pro و 12Pro Max واجد شرایط این روش تعمیر باشند. اپل گفته است که این اقدام از تعهد مداوم این شرکت در کاهش اثر کربن هر محصولی که می فروشد پشتیبانی می کند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*