آیفون 12Pro Max محبوب ترین گوشی 5G در آمریکا شناخته شد


امید دلیری 30 بهمن 1399 3 دقیقه مطالعه
iOS 14

آمارهای جدید نشان می دهند که آیفون 12Pro Max محبوب ترین گوشی 5G در در آمریکا است.این گوشی در 49 ایالت از 50 ایالت آمریکا ، محبوب ترین گوشی 5G شناخه شده است.در آن یک ایالت هم آیفون 12Pro محبوب ترین گوشی است.چندی پیش سایت CounterpointResearch ،خبر داده بود که آیفون 12 در ماه اکتبر به محبوب ترین گوشی 5G در جهان تبدیل شده است.اپل این موفقیت را تنها دو هفته پس از فروش این گوشی بدست آورده است.

شرکت تحقیقاتی M Science و پلت فرم آزمایش سرعت Ookla ، اطلاعات جدیدی در مورد میزان استفاده از گوشی های 5G و تعداد فروش آن ها در آمریکا منتشر کرده است. اگرچه هر دو شرکت از مجموعه اطلاعات مختلفی استفاده کردند ، اما به یک نتیجه رسیدند.طبق گفته Ookla ، محبوب ترین گوشی در ایالت Vermont ،  آیفون 12Pro است. این گوشی همچنین به عنوان محبوب ترین گوشی در Washington D.C شناخته می شود.

از نظر تحلیلگران ، تقاضا برای آیفون 12Pro Max و آیفون 12Pro نسبت به آیفون 12 بیشتر است. همچنین آیفون 12mini کم ترین میزان فروش و محبوبیت را داشته است.گزارش های اخیر نشان می دهد که زنجیره تامین اپل ممکن است برخی از تولیدات را از مدل کوچکتر به دستگاه های با فروش بهتر منتقل کند. بعد از گوشی های اپل در ردیف بعدی گوشی های Samsung Galaxy S20 و Galaxy Note 20 قرار گرفتند. آمار M Science نشان می دهد که بدفروش ترین گوشی ها   LG Wing 5G ، TCL 10 5G UW ، OnePlus Nord N10 ، Motorola Edge و Nokia 8 V 5G UW بوده اند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*