اپل به دنبال استخدام نیرو برای توسعه فناوری 6G می باشد


امید دلیری 1 اسفند 1399 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل به دنبال استخدام تعداد زیادی مهندس برای توسعه فناوری 6G برای آیفون های آینده است. طبق گزارشی از Bloomberg ، اپل به دنبال مهندسانی برای توسعه 6G در شعب Silicon Valley و San Diego است.

اپل با پیوستن به گروه صنعتی 6G موسوم به Alliance for Telecommunications Industry Solutions (ATIS). علاقه قبلی خود را به این فناوری نشان داده بود. در این آگهی استخدام آمده است که : شما فرصتی منحصر به فرد و سود آور برای ساختن نسل بعدی فناوری بی سیم خواهید داشت که تأثیر عمیقی بر محصولات آینده اپل خواهد داشت.شما در مرکز یک گروه تحقیقاتی پیشرفته خواهید بود که مسئولیت ایجاد فن آوری های مخرب دسترسی رادیویی در دهه آینده را دارد.

اپل در حال توسعه مودم های 5G داخلی خود برای کاهش بیشتر وابستگی به Qualcomm است.بنابراین شروع توسعه 6G یک اقدام طبیعی است. اپل 5G را با آیفون 12 و پشتیبانی از پهنای باند sub-6GHz در سراسر جهان و mmWave در ایالات متحده ، عرضه کرد. با وجود این محدودیت ، 5G باعث ایجاد چرخه فوق العاده تقاضا در سراسر جهان شده است.به ویژه در چین که زیرساخت های 5G در آن قوی است. دقیقاً مشخص نیست که مودم های داخلی اپل چه زمانی آماده می شوند ، اما هدف اصلی آیفون نسل بعد است.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*