اپل در تاریخ 16 مارس هیچ رویدادی نخواهد داشت


امید دلیری 2 اسفند 1399 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل در تاریخ 16 مارس هیچ رویدادی نخواهد داشت.بر اساس گزارش Bloomberg ، اپل برنامه ای برای برگزاری رویداد در 16 مارس ندارد.

در اوایل هفته جاری ، گزارشی از سایت تایوانی Economy Daily News حاکی از آن بود که رویدادی در تاریخ 16 مارس برگزار می شود.این شایعه اولیه توسط چند سایت دیگر هم پخش  شد. این وبسایت به مطالب تأیید نشده و بی اساس از حساب های توییتر LeaksApplePro و FrontTron استناد کرده بود.با وجود اینکه هیچ یک از آنها سابقه ارائه جزئیات دقیق برنامه های اپل را نداشتند. تاریخ 16 مارس چیزی بیش از حدس و گمان مبتنی بر رویدادهای گذشته اپل نبود ، اما همچنان مورد توجه قرار گرفت.

اپل چندین محصول در کار دارد که شایعه شده در نیمه اول سال 2021 رونمایی می شوند.از جمله iMac جدید ، آیپد Pro و آیپد mini جدید ، AirPod جدید ارزان قیمت ، AirPods Pro جدید و AirPods 3. علاوه بر این ها ، AirTags هم از جمله محصولاتی است که بسیاری از کاربران منتظر معرفی آن هستند.AirTags ردیاب های کوچکی هستند که با بلوتوث کار می کنند.آن ها به وسایل مهمی که به راحتی گم می شوند وصل شده و ردیابی می شوند. برخی از این محصولات واقعا می توانند در یک رویداد بهاری معرفی شوند.اما هنوز تاریخ مشخصی برای آن رویداد وجود ندارد. اپل در بیشتر سال ها رویدادهای مارس را برگزار می کند ، اما این موضوع تضمین شده نیست. رویدادهای قبلی در تاریخ 9 مارس (2015) ، 21 مارس (2016) ، 27 مارس (2018) و 25 مارس (2019) برگزار شدند.در صورتی که هیچ رویدادی در مارس 2017 و مارس 2020 برگزار نشد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*