Jane Fonda در انیمیشن Luck حضور خواهد داشت


امید دلیری 3 اسفند 1399 3 دقیقه مطالعه
iOS 14

Jane Fonda در انیمیشن Luck حضور خواهد داشت.او در انیمیشن مشترک Skydance و +Apple TV صداگذاری اژدها را بر عهده خواهد داشت. Jane Fonda برنده دو جایزه اسکار ، هفت جایزه Golden Globes ، دو جایزه BAFTAs و یک جایزه Emmy می باشد.او پیش از این در سریال Grace and Frankie با Skydance همکاری داشته است.

در در انیمیشن Luck،  اژدها رئیس پرشور و خوش شانس ترین موجود باستانی در سراسر سرزمین توصیف می شود. یک اژدهای زیبا ، شیک که به همان اندازه که قدرتمند است ، متقاعد کننده هم است. تنها چیز بهتر از خوش شانسی است ، خوش شانسی بیشتر  است.بنابراین وقتی بدشانسی اتفاق می افتد ، او باید با ترس خود روبرو شود.در غیر این صورت با خطر از دست دادن خوش شانسی برای همیشه مواجه می شود. انیمیشن Luck به کارگردانی Peggy Holmes و نویسندگی Kiel Murray ساخته خواهد شد.

اختلاف نظرهایی در شرکت Skydance پس از استخدام John Lasseter که به دلیل اتهامات ناشایست Pixar را ترک کرد ، وجود داشت. Jane Fonda اولین استعدادی است که پس از جدا شدن Emma Thompson از نقش صوتی خود ، به این انیمیشن Luck است. او در اعتراض به استخدام John Lasseter از مجموعه جدا شد. هنوز تاریخ اکران رسمی اعلام نشده است. فوندا یک بازیگر برنده جایزه است که دارای دو جایزه اسکار ، هفت گلدن گلوب ، دو جایزه بفتا و یک جایزه امی است. وی پیش از این با Skydance Animation به عنوان تهیه کننده مجموعه نتفلیکس “گریس و فرانکی” کار می کرد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*