WhatsApp پیام های کاربرانی که سیاست جدید حریم خصوصی را نپذیرند غیر فعال می کند


امید دلیری 5 اسفند 1399 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

WhatsApp پیام های کاربرانی که سیاست جدید حریم خصوصی این اپلیکیشن را نپذیرند غیر فعال می کند.کاربران در صورتی که با سیاست جدید حریم خصوصی موافقت نکنند ، با احتمال از دست دادن توانایی ارسال یا دریافت پیام روبرو هستند.

اپلیکیشن WhatsApp در حال آماده سازی برای ایجاد تغییراتی در سیاست حفظ حریم خصوصی می باشد.یکی از این تغییر ها در رابطه با برخی از ویژگی های چت های تجاری و کاری است. این تغییرات برای برخی از کاربران به موضوعی مبرم تبدیل شده است.اما این اپلیکیشن قصد دارد کاربران را تشویق کند تا با سیاست جدید موافقت کنند. بر اساس گزارش TechCrunch ، وب سایت WhatsApp در ابتدا با ارسال ایمیل به کاربران توصیه کرد در تاریخ 15 May بررسی مؤثری از تغییرات جدید داشته باشند.

اپلیکیشن WhatsApp حساب های کاربرانی را که با سیاست جدید حریم خصوصی موافقت نکنند حذف نمی کند.اما آنها عملکرد کامل این اپلیکیشن را تا زمانی که سیاست جدید را قبول نکنند نخواهند داشت. در ایمیل ارسالی گفته شده : برای مدت کوتاهی شما قادر به دریافت تماس و اعلان ها خواهید بود.اما قادر به خواندن یا ارسال پیام نخواهید بود.بعد از تاریخ 15 May ، کاربران می توانند تغییرات جدید را بپذیرند.اما حسابهایی که غیرفعال تلقی می شوند به طور کلی پس از 120 روز عدم فعالیت پاک می شوند. همچنین به کاربران اطلاع داده شده که می توانند از گفت و گوها و پیام ها تا تاریخ 15 May گزارش و Backup تهیه کنند.

سیاست های جدید منجر به مهاجرت میلیون ها کاربر به سایر اپلیکیشن ها شده است. در پاسخ ، WhatsApp شروع به استفاده از ویژگی Status خود کرد تا به کاربران یادآوری کند که نمی تواند مکالمات رمزگذاری شده آنها را بخواند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*