اپل به دنبال قابلیت دسترسی صوتی برای Siri مانند تشخیص لکنت می باشد


امید دلیری 9 اسفند 1399 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل به دنبال قابلیت دسترسی صوتی برای Siri مانند تشخیص لکنت می باشد.غول تکنولوژی در تلاش است تا Siri و دیگر فناوری های تشخیص صدا را برای کاربران با الگوی گفتاری غیرمعمول در دسترس قرار دهد.

طبق گزارش Wall Street Journal ، اپل در حال تحقیق در مورد روش هایی است.روش هایی که با استفاده از آن ها اگر کاربر با لکنت صحبت کند ، Siri به طور خودکار تشخیص دهد. این شرکت نزدیک به 28000 کلیپ از افرادی را که با لکنت صحبت می کنند جمع آوری کرده است. Wall Street Journal اضافه کرد که این اطلاعات در مقاله تحقیقاتی این هفته اپل منتشر شده است. در این میان ، اپل اضافه کرد که ویژگی Hold to Talk که در سال 2015 معرفی شد ، به کاربران امکان می دهد تا مدت گوش دادن Siri به آنها را کنترل کنند. این ویژگی به کاربر کمک می کند تا پایان صحبت و دستور ، وقفه ایجاد نشود.

همچنین Siri را می توان با استفاده از ویژگی Type to Siri در macOS و iOS ، فعال و کنترل کرد. آموزش الگوهای گفتاری غیرمعمول فقط یکی از زمینه های تحقیق برای بهبود Siri است. اپل همچنین در حال توسعه سیستم هایی است که می توانند دستگاه کاربر را استفاده از الگوهای صوتی منحصر به فرد او قفل کنند.این ویژگی امنیت را افزایش می دهد. 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*