بازی Subnautica: Below Zero در 14 می 2021 منتشر می شود


Matin 10 اسفند 1399 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

Subnautica: Below Zero بیش از دو سال است که در Early Access قرار دارد و به طور ثابت هم به روز رسانی شده است، اما امروز توسعه دهنده و ناشر آن Unknown Worlds Entertainment اعلام کرده است که نسخه کامل آن در 14 ماه می به کنسول ها و رایانه های شخصی عرضه می شود.

Subnautica Below Zero

بازی Subnautica که مورد تحسین منتقدان قرار گرفت، بازیکنان را موظف به کاوش در یک سیاره اقیانوسی کرد به امید زنده ماندن ، کاوش و کشف اسرار بی شماری که در آن قرار دارد.

Below Zero به بازیکنان تجربه مشابه Subnautica را ارائه میکند فقط اینبار، شما در حال کشف آبهای خطرناک زیر سطح یخ زده سیاره بیگانه هستید.این دنباله داستانی کاملا جدید با دنیایی بزرگ و عظیم را برای کاوش با فناوری جدیدی که در اختیارتان قرار دارد، ارائه می دهد، در حالی که اسرار بیشتری را در اعماق آب کشف می کنید.

subnautica below zero

Subnautica: Below Zero بر اساس بازخورد هایی که از بازیکنان در Early Access داشته رشد و تکامل یافته و ما خوشحالیم که سر انجام دنباله ی Subnautica را آغاز خواهیم کرد، رئیس Unknown Worlds در مصاحبه ای گفت : پس از دو سال با اجرای بازخورد پخش کننده و افزودن ویژگی ها و محتوای جدید، ما خوشحال خواهیم شد که از بازیکنان به اعماق سیاره 4546B خوش امدید تا تجربه ای کاملا جدید در رایانه شخصی و کنسول پیدا کنید.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*