آپدیت جدید Valheim باس های بازی را سخت تر می کند


Matin 11 اسفند 1399 3 دقیقه مطالعه
iOS 14

ظاهراً آخرین به روزرسانی Valheim ، باسهای بازی را چالش برانگیز تر خواهد کرد. Iron Gate امروز  Patch Notes نسخه 0.146.8 را منتشر کرد. علاوه بر یک سری رفع اشکال کوچک ، به روزرسانی نیز با تغییرات عمده ای همراه است. برخی از اصلاحات برای باس های Valheim انجام شده است تا چالش برانگیزتر باشد زیرا ، به گفته توسعه دهندگان:  “شما بچه ها خیلی سریع آنها را می کشید.”

اگر از خود می پرسید که کدام یک از باس ها با مشکل تغییراتی روبرو می شوند ، خوشحال خواهید شد که بدانید این تعداد کمی است. اینها شامل Bonesmass ، Moder و Yagluth است. Iron Gate مشخص نکرده است که این باس ها چقدر سخت تر خواهند شد ، اما اگر با هر یک از آنها آشنا باشید می دانید که می توانند دردسرهایی برای هر تازه واردی باشند. باس اژدها Moder شناخته شده است که یک دشمن تهاجمی است و با تعدادی از توانایی های Wyvernخود دمیج زیادی وارد می کند ، بنابراین اکنون که به روزرسانی به او کمک می کند ، باید آماده باشید. در مورد Yagluth نیز همینطور است که قبلاً به بازیکنان آسیب زیادی وارد کرده بود.

سایر تغییرات عمده ای که همراه با پچ ارائه می شوند ، شامل Socket Backend است که باید مشکلات اتصال بسیاری از بازیکنان را بهبود بخشد. خراب شدن نقشه بازی ناشی از ورود به سیستم همزمان با فشار دادن ALT + F4 نیز برطرف شده است. علاوه بر این ، به روزرسانی انواع اشکالات ساخت و همچنین اصلاحات مختلف صوتی را برطرف می کند. می توانید لیست کاملی از آخرین Patch Notes را در Steam را بررسی کنید. Valheim پدر از کمتر از سه هفته فروش ، از چهار میلیون واحد فروخته شده در Steam Early Access پیشی گرفته است. در هفته اول ، این بازی یک میلیون نسخه فروخت و فقط شش روز بعد به یک میلیون دیگر رسید. در کنار چهار میلیون واحد فروخته شده ، Valheim از 500،000 بازیکن همزمان فراتر رفته و آن را به یکی از پربازدیدترین بازی های Steam تبدیل شده است و غول هایی مانند GTA 5 و Dota 2 را کنار گذاشته است. کاملاً باورنکردنی است که ببینیم بازی در Early Access چقدر خوب عمل می کند و در آینده نزدیک با توجه به اینکه نقشه راه رسمی Valheim را مشخص کرده ، می توان انتظارات بیشتری از Iron Gate داشت.

 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*