Valheim برای چهارمین هفته متوالی در لیست پرفروش ترین های استیم باقی ماند


Matin 11 اسفند 1399 3 دقیقه مطالعه
iOS 14

به جز Valheim Stardew Valley و Buldur’s Gate هم در این لیست هستند.

Valheim برای چهارمین هفته پیاپی در لیست پرفروش ترین های استیم باقی ماند.

برای کسی تعجب آور نیست ، Valheim همچنان برای چهارمین هفته متوالی در لیست فروش های برتر Steam باقی مانده است.

با توجه به اینکه در حال حاضر بیش از چهار میلیون نسخه فروخته است و محبوبیت آن فقط افزایش یافته است ، تعجب آور نخواهد بود اگر هفته ها در رده های بعدی قرار بگیرد.

Valheim یک بازی Indie در سبک Survival در Early Access است که از فرهنگ وایکینگ الهام گرفته شده است. این بازی دنیای باز است و می توان آن را به صورت تک نفره یا Co-op PvE بازی کرد. این بازی همچنین شامل یک سیستم سازندگی است که به بازیکنان امکان می دهد کشتی های جنگی وایکینگ را بسازند. علاوه بر این ، شما می توانید والهایم را با یک گروه حداکثر ده نفره بازی کنید. نکته قابل توجه در مورد بازی این است که ، علی رغم داشتن یک جهان کاملاً باز برای کشف ، سیستم مورد نیاز شامل فقط 4 گیگابایت رم ، کارت گرافیک GeForce GTX 500 و 1 گیگابایت فضای ذخیره سازی است. علاوه بر تسلط Valheim بر فروش Steam ، لازم به ذکر است که Persona 5 Strikers با دو ورودی متفاوت در لیست ده فروشنده برتر قرار گرفته است: Persona 5 Strikers به عنوان چهارمین فروشنده برتر و Persona 5 Strikers Deluxe در رتبه پنجم قرار دارند. همانطور که انتظار می رفت ، این بازی در واقع پیش از انتشار در استیم جزو ده فروشنده برتر قرار گرفته بود.

اما شاید جالبتر از همه این باشد که Stardew Valley دوباره در لیست پرفروش ترین های Steam ظاهر شده و در جایگاه ششم قرار دارد. Stardew Valley به دلیل فروش اخیر در Steam که به مردم نصف قیمت بازی را هدیه داد ، احتمالاً ظاهر دیگری داشت. اما حتی با نصف قیمت بودن ، پس از حضور در طولانی در لیست 10 بازی برتر قابل توجه است. ا آخرین اخبار قابل توجه شامل ورود مجدد Baldur’s Gate 3 به پرفروش ترین ها و قرار گرفتن در جایگاه نهم است ، زیرا PUBG ، Rust ، Battlefield 5 ، Sea of Thieves و Grand Theft Auto 5 همه خروجی خود را دارند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*