Castlehold یک بازی استراتژی جدید از 5th Cell امروز منتشر می شود


Matin 13 اسفند 1399 مدت 1 دقیقه

5th Cell (Scribblenauts) با Castlehold ، یک بازی استراتژیک رقابتی رایگان برای بازی که ترکیبی از جنبه های بازی کارتهای کلکسیونی و بازیهای رومیزی استراتژیک است ، دوباره بازگشت. در نبردهای 1v1 ، بازیکنان می توانند ارتش هایی از جناح های مختلف را ایجاد کنند و سعی در نگهداری از نگهداری های یکدیگر داشته باشند. تعداد زیادی از انواع مختلف نیروها و جناح ها مانند سامورایی ها ، دزدان دریایی ، غرب وحشی ، سربازان آینده ، وایکینگ ها ، قرون وسطایی و غیره در دسترس هستند. به تریلر زیر نگاهی بیندازید تا ببینید دقیقاً چگونه بازی می شود!

می توانید درست به جای حریف بروید یا سعی کنید نقاط مختلف را روی صفحه کنترل کنید تا بتوانید واحدهای بهتر و قدرتمندتری را مستقر کنید. شما ممکن است بتوانید به سرعت برنده بازی شوید و به قلعه مقابل حمله کنید و با استفاده از ترفندهایی سریعاً در بازی نفوذ کرده و پیروز شوید ، اما بسیاری از استراتژی ها شامل گسترش نقشه برای تسخیر روستاهای دور افتاده و کنترل تابلوها هستند. واحدهای کوچکتر و چالاک برای جابجایی سریع در سطح هیئت مدیره برای تصرف قلمرو مناسب هستند ، اما در جنگ به راحتی شکست خواهند خورد.

در اختیار گرفتن سایر اردوگاه ها ، طلایی را به وجود می آورد که می توانید با استفاده از آن واحدهای بسیار قوی تری را رها کرده و قدرت کاپیتان خود را فعال کنید. از واحدهای بزرگتر می توان برای جابجایی نیروهای کوچکتر خود ، تسلط بر نقشه یا ایجاد انواع جلوه های ویژه که می توانند میدان جنگ را تغییر دهند ، استفاده کرد. در حالی که جای برخی از استراتژی های میانه بازی ، ضد بازی و جنگ های غول پیکر بازی پایان وجود دارد که ممکن است رخ دهد ، اما مسابقات به طور کلی بسیار سریع هستند.

بازیکنان می توانند استراتژی هایی را برنامه ریزی کنند که با مهارت های کاپیتانی هماهنگی داشته باشد ، نوعی توانایی فراگیر که می توانید انتخاب کنید که در صفحه بازی نشان داده نشود و قابل شکست نباشد. فعال کردن این توانایی ها می تواند رمز پیروزی باشد و عامل تعیین کننده در یک مسابقه باشد. حالت های دوستانه ، گاه به گاه و رتبه بندی شده همه در دسترس هستند. این بازی امروز در همان روز که فاش شده است ، در Steam در دسترس است. تعجب! انتظار می رود با حرکت Castlehold از طریق دسترسی زودهنگام ، موارد بیشتری به این بازی اضافه شود.

 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*