Sarah Niles در فصل دوم سریال Ted Lasso حضور خواهد داشت


امید دلیری 16 اسفند 1399 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

Sarah Niles در فصل دوم سریال Ted Lasso حضور خواهد داشت.او که با بازی در سریال I May Destroy You شناخته می شود ، نقش روانشناس ورزشی تیم AFC Richmond را بازی می کند.

تولید فصل دوم سریال Ted Lasso در حال انجام است.از این جهت استخدام های جدید نقش ها در معرض دید قرار گرفته است. انتظار می رود که فصل دوم این سریال تابستان امسال و به جای 10 قسمت ، با 12 قسمت پخش شود.به گفته Deadline گزارش می دهد که Sarah Niles به عنوان روانشناس ورزشی تیم AFC Richmond به سریال خواهد پیوست. او در سریال دیگری از +Apple TV هم به نام Trying حضور داشته است.

سریال Ted Lasso درباره یک مربی فوتبال آمریکایی است که به عنوان مربی یکی از تیم های فوتبال لیگ برتر انگلیس استخدام شده است. در صورتی که هیچ تجربه ای در فوتبال معمولی ندارد.این سریال برای فصل سوم تمدید شد و مورد تحسین منتقدان قرار گرفت.با این وجود ممکن است فصل سوم ، آخرین فصل آن باشد.همچنین Jason Sudeikis بازیگر نقش Ted Lasso برنده جایزه بهترین بازیگر مرد سریال های تلویزیونی در ژانر کمدی-موزیکال از مراسم Golden Globe شد. این سریال مورد بازبینی های مثبتی قرار گرفته است.بسیاری از بینندگان به خصوص در این دوره دشوار در دنیا ، از آرامش مثبت Ted Lasso استقبال می کنند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*