Before Your Eyes یک بازی ماجراجویی احساسی است که شما با پلک زدن آن را کنترل می کنید


Matin 17 اسفند 1399 مدت 1 دقیقه

Before Your Eyes یک ماجراجویی داستانی بی نظیر است که با چشمک زدن چشم خود آن را کنترل می کنید. بله ، مثل پلک زدن واقعی شما. احتمالاً از خود می پرسید “چطور کار می کند؟” ادامه مطلب را بخوانید تا بفهمید این عنوان indie چشم نواز چه فروشگاهی دارد.

beforeyoureyes

این بازی به عنوان “یک داستان شخصی از خودآگاهی” توصیف می شود زیرا بازیکنان سفری را آغاز می کنند که توسط Ferryman ، یک ناخدای قایق گربه سان (یا سگ) که چوپانان روح خود را به زندگی پس از مرگ می برد ، هدایت می شود. اولین تریلر مراحل مختلف زندگی فرد مانند بازی با عزیزان ، سفر به سایر کشورها و در نهایت مرگ را نشان می دهد. برای زنده کردن این خاطرات ، بازیکنان باید از نظر جسمی چشمک بزنند و این حرکات توسط وب کم شما شناسایی شده و به عنوان ورودی ثبت می شوند.

پلک زدن می تواند زمان را چند روز یا چند سال جلو ببرد. برخی از فعل و انفعالات نیز با پلک ایجاد می شوند ، که در تریلر نشان داده می شود زمانی که Ferryman به بازیکنان دستور می دهد از روی دست خود پلک بزنند یا هنگام مشاهده یک آلبوم عکس. ایده این است که زندگی به معنای واقعی کلمه در مقابل چشمان شما پلک می زند ، و من نمی توانم به یک روش غوطه وری و ارگانیک تر برای رسیدن به آن نقطه فکر کنم. Before Your Eyes اولین عنوان توسط GoodbyeWorld Games است و از نمونه اولیه سال 2014 به نام Close Your به دنیا آمد که جایزه Indiecade Developer’s Choice Award را به دست آورد. این پروژه ایده ویل هلوارث ، بنیانگذار و مدیر GoodbyeWorld Games است. او و تیمش چندین سال گذشته با گسترش شهرت Skybound Games از The Walking Dead که وظایف انتشار را بر عهده دارد ، مقدمه جذاب را در یک عنوان تمام عیار گسترش داده اند. الیور لوین ، کارگردان و آهنگساز بازی گفت: “ما از زمان کالج روی این بازی کار کرده ایم – در بخش بهتری از یک دهه گذشته – بنابراین در واقع تعریف کار عشق است.” اگر می خواهید بدانید کنترل یک بازی با استفاده از peepers چگونه است ، مراقب Before Your Eyes باشید که در 8 آوریل برای کامپیوتر از طریق Steam راه اندازی می شود. در همین حال ، می توانید اینجا را کلیک کنید تا در مورد همکاری اخیر Skybound در مورد بازی ترسناک آینده بدانید ، پروتکل کالستیو. نظر شما در مورد رویکرد مبتکرانه Before your Eyes در قصه گویی چیست؟ به ما در کامنت ها اطلاع دهید!

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*