به روزرسانی چند نفره Watch Dogs Legion منتشر شده


Matin 20 اسفند 1399 4 دقیقه مطالعه
iOS 14

حالت آنلاین Watch Dogs Legion بالاخره در کنسول ها و Google Stadia راه اندازی شد ، با راه اندازی PC تا تاریخ مشخص نشده. در اوایل این هفته ، سازنده Watch Dogs Legion Ubisoft اعلام کرد که پچ جدیدی برای نسخه های PS4 ، PS5 ، Xbox One ، Xbox Series X ، Xbox Series S و Google Stadia بازی در حال آماده سازی است تا سرانجام برای حالت آنلاین بازی آماده شود راه اندازی از ساعت 10 صبح ET امروز ، در تاریخ 9 مارس ، بخش آنلاین WDL به عنوان یک بارگیری رایگان برای همه بازیکنان راه اندازی شده است.

watchdogsgameplay

حالت کاملاً جدید Watch Dogs: Legion را به صورت رایگان تجربه کنید. در مأموریت های تعاونی با دوستان خود بازی کنید ، Tactical Ops جدید را بپذیرید و در Spiderbot Arena شرکت کنید. یک تیم آنلاین بسازید و برای پس گرفتن لندن لباس بپوشید. حالت آنلاین امروز در کنسول ها راه اندازی می شود. به زودی به کامپیوتر. 9 مارس2021

watchdogsgame

برای شروع کار با حالت آنلاین رایگان ، فقط باید آخرین به روزرسانی Watch Dogs Legion را روی سیستم عامل خود بارگیری کنید. وزن این به روزرسانی 10 گیگابایت برای PS4 ، کمی بیش از 2 گیگابایت برای PS5 و مجموع 19 گیگابایت برای سیستم عامل های Xbox One ، Xbox Series X و Xbox Series S است. در حال حاضر ، برخی از ویژگی های حالت آنلاین محدود هستند. به عنوان مثال ، نسخه PS5 حالت آنلاین WDL چت متنی درون بازی را فعلاً محدود کرده است ، اما در تاریخ آینده گسترش خواهد یافت. علاوه بر این ، یوبی سافت با یک ماموریت خاص Tactical Op برای حالت آنلاین مواجه شد ، بنابراین این امر تا 23 مارس در همه سیستم عامل ها به تأخیر می افتد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*