اپل تولید HomePod معمولی را جهت تمرکز بر روی HomePod mini متوقف کرد


امید دلیری 23 اسفند 1399 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

بر اساس گزارش TechCrunch ، اپل تولید HomePod معمولی متوقف کرده تا منحصراً بر روی HomePod mini تمرکز کند. HomePod معمولی که چهار سال پیش معرفی شد ، به دلیل قیمت بالا هرگز فروش خوبی نداشته است.

اپل امیدوار بود که صدای با کیفیت ‌HomePod معمولی ، آن را نسبت به دیگر محصولات برتر نشان دهد. اما فروش ‌این محصول با وجود گزینه های مقرون به صرفه تر در بازار همیشه کم رونق بوده است. اپل ‌HomePod معمولی را با قیمت 299 دلار می فروشد اما قیمت اولیه آن 350 دلار بود. در صورتی که HomePod mini با قیمت 99 دلار به فروش می رسد.

‌HomePod mini همه ویژگی های نسخه معمولی را در ابعاد کوچکتر و قیمت پایینتر ارائه می دهد. در بسیاری از نقد و بررسی های این محصول ، از کیفیت صدای آن نسبت به ابعاد کوچکش تعریف و تمجید شده است. همچنین به لطف بروزرسانی نسخه 14.3 ، اکنون HomePod mini اپل از آداپتورهای 18 وات پشتیبانی می کند. این محصول با آداپتور 20 وات عرضه می شود و در اصل برای عملکرد حداقل به 20 وات نیاز دارد. اما به روزرسانی 14.3 این محدودیت را به 18 وات کاهش می دهد. این موضوع باعث می شود طیف وسیعی از آداپتورها با HomePod mini سازگار شوند.

اگرچه صدای نسخه مینی با صدای نسخه معمولی کاملاً مطابقت ندارد ، اما از Siri ، Apple Music و HomeKit برخوردار است. HomePod mini از پاییز سال گذشته مورد توجه قرار گرفته است. این محصول صدای شگفت انگیز ، دستیار هوشمند و کنترل خانه هوشمند را فقط با 99 دلار به مشتریان ارائه می دهد. با این وجود اپل از طریق Apple Care به روزرسانی های نرم افزاری و خدمات و پشتیبانی را به کاربران نسخه معمولی ارائه می دهد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*