Techland هفته آینده خبرهایی از Dying Light 2 خواهد داشت!


Matin 24 اسفند 1399 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

هنگامی که در E3 2019 نگاه گسترده ای به Dying Light 2 داشتیم ، دموی گیم پلی ما را از بین برد. با این حال ، در اوایل سال 2020 ، استودیو بازی را به طور نامحدود به تأخیر انداخت و پس از آن تا حد زیادی ساکت ماند. اکنون ، توسعه دهنده Techland اعلام کرده است که به روزرسانی توسعه برای هفته آینده برنامه ریزی شده است. این استودیوی لهستانی که برای چهارشنبه ، 17 مارس برنامه ریزی شده است ، اعلام کرده است که این به روز رسانی در مورد توسعه Dying Light 2 را به هواداران ارائه می دهد. “ حساب رسمی توییتر Dying Light گفت. “حتماً چهارشنبه آینده با ما باشید.” سپس این استودیو گفت که افرادی که به سرور Dying Light Discord بپیوندند اولین کسانی هستند که آن را می بینند.

FacebookPost توییتر توییت ایمیل نظر بدهید هنگامی که در E3 2019 نگاه گسترده ای به Dying Light 2 داشتیم ، دموی گیم پلی ما را از بین برد. با این حال ، در اوایل سال 2020 ، استودیو بازی را به طور نامحدود به تأخیر انداخت و پس از آن تا حد زیادی ساکت ماند. اکنون ، توسعه دهنده Techland اعلام کرده است که به روزرسانی توسعه برای هفته آینده برنامه ریزی شده است. این استودیوی لهستانی که برای چهارشنبه ، 17 مارس برنامه ریزی شده است ، اعلام کرده است که این به روز رسانی در مورد توسعه Dying Light 2 را به هواداران ارائه می دهد. “این چند کلمه برای گفتن درمورد روند توسعه Dying Light 2 است” حساب رسمی توییتر Dying Light گفت. “حتماً چهارشنبه آینده با ما باشید.” سپس این استودیو گفت که افرادی که به سرور Dying Light Discord بپیوندند اولین کسانی هستند که آن را می بینند. در حالی که هر چیزی ممکن است و من اطلاعات درونی ندارم ، محتمل ترین سناریویی که می بینم از این امر بروزرسانی در مورد چگونگی پیشرفت است که می تواند به عنوان یک دوره آشفته 12 ماهه توصیف شود. اگر مجبور باشم حدس بزنم ، ما همچنین می توانیم این خبر را دریافت کنیم که استودیو نسخه را فقط به کنسول های نسل جدید و رایانه شخصی منتقل می کند (در حال حاضر علاوه بر این سیستم عامل ها برای PS4 و Xbox One اعلام شده است) و یک پنجره انتشار جدید.

horrorgame

Dying Light 2 در شهر دیگری قهرمان متفاوتی را نشان می دهد ، اما تمام بازی های اول شخص پارکور و زامبی را که بازیکنان در مورد اولین ورود دوست داشتند ، حفظ می کند. دنباله همچنین انتخاب بلند پروازانه و مکانیک نتیجه را برای کمک به بازیکن در شکل دادن به روایت به روشهای چشمگیر فراهم می کند. اگر می خواهید نسخه ای از نسخه نمایشی گیم پلی بازی را که ما را در E3 2019 مبهوت کرده است ، ببینید ، به اینجا بروید. اگر حق نسخه برداری Dying Light را بررسی نکرده اید ، بررسی ما را در مورد بازی اصلی بخوانید تا بدانید که چرا ارزش آن را دارد که به آن توجه کنید.

 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*